end of tenancy, goodbye

22 Aug

și după un an de trăit sub același acoperiș, gătit lasagna și compandat mâncare chinezească împreună, ca în cel mai idiot film romantic noi am început a ne săruta vineri seara în spoons după patru shoturi de vodkă, două de sambuca, trei de tequilla, un smirnoff ice și încă un shot de ceva. Cu o săptămână în urmă tu încetișor ai început a mă evita, când ieșeam din duș cu prosopu pe țâțe goale, când fierbeau cafeaua în pijama dimineața, când suspinam pe scări că viața-i gre. Apoi, i-ai zis prietenei noastre comune să mă țină departe de tine, că nu vrei să regreți ceva. În mă-tă, ți-am răspuns eu ție în gând, neînțelegând nimic ca o femeie ce sunt. Până la urmă, l-am întrebat de negru casei ce-i cu tine. El a zic că ești trist și melancolic că tre să ne mutăm. Boys, am răspuns eu și mi-am mai turnat oleacă de proseco.

Stop drowning yourself in alcohol, young lady, îmi șopteai tu în glumă săptămâni în urmă.

Și iată acum, tu din nou îmu pșpșpș la ureche. What. What did you say. Spoons după zece seara, muzică și shoturi ieftine. This is the reason I ve been sad. Și hopa limba ta îî din nou la mine în limbă și tu mă gâdeli cu bărbuța. Meh.

Două nopți mai târziu. Eu i-am spus bărbatului meu că nu, gata, așă nu se mai poate. Pauză.

Mă ridic la tine-n cameră, mă culc peste tine, te cuprind, învelesc. Tu miroși plăcut. Mai ales pentru un britanic de 23 de ani.

Câteva filme mai târziu. You ve been lying on my crotch for ages, Im ready to rip your clothes off.

Câteva secvențe mai târziu. Furioasă, îmbrăcată, udă, și din nou furioasă, eu îți zic nu. Îți zic nu pentru că eu am luat pauză în relație câteva zile înainte și încă nu-s gata. Bullshit. N-am avut curaju să-ți zic că înțelegi, nu-s epilată de trei săptămâni.

A doua zi, tu mă pupi și-mi zici că asta-i farewell kiss, că te muți în Spania și apoi în Japonia și că noi probabil niciodată no să ne mai vedem.
Trei zile mai târziu, mi-e dor de tine mai mult decât mi-am imaginat că ar trebui.
****

-m-am săturat.

-să te simți simgură sau să fii singură?
-să nu am pe nimeni alături care să mă cuprindă și să-mi spună că eu-s frumoasă și tot o să fie bine.

-tu ești prea departe să te cuprind, tu îți face asta singură, cu mâinile tale.
***

-Te pup) podrujeski! Hatea stii, asa teas pupa nu doar podrujeski.. Tiash acuprinde si tiash apune chestii frumoase. Tiash lua pe un weekend undeva, cu cortul, sa stau cu tine… Poate tu nai fi asa complicata cum vrei sa parii.. M-as plimba cu tine prin paduri si dealuri, prosta, as vrea sa pwtrek ceva timp cu tine. Da. Tu la asta nai sa dai nish o mama masii de feedback)))

Malii o intrebat o saptamina in urma despre fata cu paru ca focu care venea la noi) o intrebat de ce nu mai vine…! )

-ce i-ai răspuns?

-Iam zis ca invata peate hotare)

******
end of tenancy, goodbye. Fix azi e fix șase săptămâni de când eu beu în fiecare zi. Și mă doare stomacu, și vreau pulovere largi și ochelari de soare și să nu știe nimeni de mine. Nimeni în afară de unu, care o să mă cuprindă, o să zică că-s frumoasă și tot o să fie bine.

Lasă un răspuns

