cuprinzeală, caldă și comodă, de care eu n-am avut demult.

22 Iun

eu recitesc ce scrisesem ani în urmă și-mi pare că pizdeț peste pizdeț, la mine viața-i ca-n poveste. Numa că eu-s baba cloanța.

cum poate atâta oboseală să încapă în cei 21 de ani ai mei, mă întreb eu uitându-mă la cele două sticle de vin de pe polișiora deasupra patului. Și partea cea mai rea e că nici un instinct din mine sau forță supraomenească  supraneomenească nu mă împinge să le deschid.

eu nu mai vreu să găsesc cuvinte sau buchete de flori sau formule pentru fericire sau pe tine lângă mine sau de lucru.
I’ve had enough or not at all, but does it really matter. Eu am obosit până-n măduva oaselor. Și mai departe.

Mama spune să vin acasă pe câteva zile. nahuia.

so stors poezia din mine, la revedere (only if).

cuprinzeală, caldă și comodă, de care eu n-am avut demult.

Lasă un răspuns

