жизни боли

3 Iun

tu m-ai întrebat что случилось.

George Carlin spunea că other’s people stuff is shit and your shit is stuff.
La nivel metafizic eu m-am săturat de făcut valiza. De împachetat, de despachetat. De rulat pulovere așa ca să ocupe mai puțin spațiu și să încapă și maiou cela pe care niciodată nu l-am purtat. а вдруг. De pus în valiză bețișoare chinezești, mălai, fustă pliată, hrișcă, sutiene, nervi, maiouri, fulare, ghimbir și grănată, blugi, pirog, chiloți, cărți, caiete, creme și nuci.

Eu n-am nevoie de nimic.

ieșind din zona de confort, nu uita să lași ușa deschisă. потерянная. erased, eliminated.

eu nu mă mai simt bine.

așa cum sunt, m-aș duce nahui. жизни боли.

Lasă un răspuns

