new old story

18 Mai

cine se oferă să mă hrănească cu cafea ș băiles, sau macăr cognac? nimeni, nimeni nu se oferă pentru că не могут дотянуться. cine se oferă să arunce cu-n buchet de bujori în mine? kâr-kâr, ca-n poveste.

eu, în principiu, vreau să fie bine și să nu doară, dar cumva îmi iese pe dos. Sau nu iese deloc.
graduated, employed, travelled, loved and depressed.
eu ieri am învățat că dacă te bați cu capu de perete sub ritm vecinii încep să citească răp. right neighbourhood.
„I love it when you’re happy and your cutie kitty smile. și gestu cela cu mâna tot.”

eu n-am înțeles despre care gest cu mâna tu vorbești dar am început să dansez prin cameră. prima dată-n ultimii 21 de ani.

Ты не можешь разбудить человека, который притворяется, что спит.
visează-mă.
într-un moment sau altul eu am vrut atât de multe, că перехотела. și iaca atârn eu acum aici, ca o moniță-n cădere liberă.

Индейцы считали, что люди заболевают от несбывшихся желаний, iar în contextu mie azi mi s-o luat sânge din vene. Și complimentaru compliment ah ce vene mititele si frumușăli ai.

и тебя туда же.

mama m-o întrebat ce vreau, și așa cum mi-o explicat pe urmă el, nu pentru ca să-mi arate că eu nu știu ce vreau dar pentru că părerea mea contează. наёбщики. dar eu nu știu cum să le explic că eu (încă) vreau să fiu om ceotkii și nimic mai puțin mult.

șâ-s impotentă ca vecinu de la etaju cinci.

tu o dată odată mi-ai spus că cumvacumva eu ție olecăolecă-ți plac. pentru că вот, я такая несчастливая. а вдруг я просто неблагодарная скотина, trece-un gând repejor.
sau poate eu nu pot să prețuiesc ce am și ce n-am. sau poate eu vreau am prea multe. sau poate. sau poate eu vreu să scriu toată ziua și să beu vin seara și să mă plimb pe clifuri mirosind vânt de mare și să fii tu pe-aproape și să mă cerți că mă-mbrac subțire și apoi să mă dezbraci încălzești și să privim filme și să mergem la Ikea împreună, și să fumăm iarbă seara după lucru pe front porch și eu să sădesc căpșună primăvara și tu să tunzi tufele de lilieci.

cert este că нихуя не выходит. и мало чего входит, что, в принципе, тоже довольно плохо.

hug you from the inside.

Lasă un răspuns

