tragic și revoltător

1 Apr

revoltător, strigați voi, în timp ce vă curg balele uitându-vă la cuplu perfect care blablabla.

iaca eu azi mi-am pus o lumânare în sticla goală de vin, l-am pus pe Fauré, și am termina cartea de Pamuk începută încă anul trecut. și gata, eu parcă-s fericită. nu tare, dar fericită.

și ca să-mi consolidez fericirea, am cumpărat un castravete, trei banane și doi bostănei. vânzătărul mi-o zâmbit. și nenea Freud ar face-o.

ieri seara, pe la ora nouă, lângă casa mea a avut loc un accident. Un BMW și un bus. o fată trecea strada să depună lucrarea finală la univer. o murit pe loc. pe pagina ei de facebook ultima postare e I eat shit

tragic.

2 răspunsuri to “tragic și revoltător”

  1. Cristina Aprilie 29, 2015 la 9:15 am #

    femeie, în sfârşit scrii. mă ții minte?

Lasă un răspuns

