крыша, Aladin, крыша.

24 Mar

I got high and I wrote wise shit on the pink stick-it notes but then my handwriting is awful so what’s the point.
Commercial panic, stupidity distributed for free. It comes with a egg-muffin ronțăit pe malu râului la șase dimineața.

Eu am decis să merg în linie dreaptă cu gardul dar gardul era volos, voloros, volănos, văluros.

„You lost it…”
„In the darkness,” he said, looking for the goddamn lighter.

Numărul cojilor de clementine neglijent aruncate pe birou este direct proporțional cu încercările mele to hold my shit together.
-Why do you look sad?
-I’m just tired.

Ahaha, I pranked you, I am sadness itself, fear me, roar!

крыша слетела, ищу новую.

7 răspunsuri to “крыша, Aladin, крыша.”

  1. Ion Martie 25, 2015 la 6:26 pm #

    ibati :)) eu n’am intrat de un an de zile pe aicea .. kruta 😀 şi apropo cam întotdeauna nio fost interesant cine eşti … nu mă aştept că ai să’ni dai profilu tău de fb .. da aşa o mică biografie , gen m’am născut în căşiulia .. am iaka şi iaka atîţia ani … lucrez .. am 3 copkii şeva de genu caroce 😀

    • gingercats Martie 26, 2015 la 11:51 am #

      oh wow. interesanți voi oameni sunteți, în comparație cu mine. 21 de ani, din Chișinău, învăț, lucrez, beu. Tu?

      • Ion Martie 26, 2015 la 11:56 am #

        20 de ani .. paţanaş de la sat .. 40 km de lîngă Chişinău .. învăţ prin România amu’s prin Polonia .. îni plac tatuştele , ne’am făcut 2 pînă cînd , nu lucrez , nu fumez , da beu 😀

      • gingercats Martie 26, 2015 la 10:56 pm #

        heh, mie-mi plac diacriticele tale.

      • Ion Martie 26, 2015 la 11:06 pm #

        caatare am şi eu un blog .. da demult cam nu am mai scris .. un pic m’am inspirat de la tine .. (numa nu mă bate te rog 😀 ) acum fac un printscreen la o postare şi ţ’o dau pe fb . . linku nu pot să ţi’l dau că’s prea multe lucruri personale pe dînsu ştii cum .. schelete de prin şcafu meu personal .. 😀

      • Ion Martie 26, 2015 la 11:59 am #

        iaka profilu meu de fb .. dacă vrei scrie mai băzărim oleacă 🙂

        https://www.facebook.com/ion.leahu.5

      • gingercats Martie 26, 2015 la 10:55 pm #

        https://www.facebook.com/gingercatswordpress/timeline Asta-i tot ce pot să-ți ofer.

Lasă un răspuns

