Title after months of silence

20 Mar

„а как ты это знаешь?
да у нее есть блог, она там пишет когда ей хреново.”

absorbită de lucru și cafea, eu am adormit cu lumina aprinsă, cu fereastra deschisă, cu plapuma pe podea. iar când m-am trezit, sfindând patru alarme și două bocănituri-n ușă, narcișii mei erau uscați, la fel ca și самооценка.

Apoi, șezând cu fundu pe podeaua rece, cojindu-mi roșul de pe unghii și nelăsându-mi capu pe umărul nimănui, eu am decis că счастье за горами.

Hyggea – Danish word meaning a “complete absence of anything annoying, irritating or emotionally overwhelming, and the presence of and pleasure from comforting, gentle and soothing things.”

Vreau să-mi adun fricile într-un sac și să-l arunc rechinilor. Dar mă tem. Că devin patetică, că n-are sens, c-o să răstorn cana cu ceai, că o să pierd trenu, și rațiunea, și liniștea.
Mă culc și nu pot să adorm și mă trezesc și nu mă pot scula. Și o fac pe matura și apoi bang! crash on the road back to home on a drunken Friday early morning și apoi mă scol și-mi scutur capul de idei prostești cum că totul o să fie bine și merg mai departe fără să știu unde.

Vreau să-mi aduci flori iar să-ți fac минет și piroguri.

4 răspunsuri to “Title after months of silence”

  1. Eu Martie 20, 2015 la 4:11 pm #

    Deam inşepem sa cred ca eşti ferişita ş tăt ii ghini 😀

  2. ??? Martie 23, 2015 la 6:26 pm #

    Spasibo ca nakanets ai scris!! aproape in fiece zi cu amaraciune si tristete regaseam spatiul gol unde trebuia sa fie noul articol, multumesc, fiecare post e o unsoare cu miere pe suflet,

Lasă un răspuns

