de-a ascundelea.

19 Oct

numără-mi alunelele și gâdilă-mă pe coapse cu barba, în timp ce eu te inspir încet ca să intri în mine și să rămîi acolo, ferit de ochii lumii și de ploaie.

vreau să te ascund așa că poate nici eu după o vreme, nu te voi mai găsi, și tu vei sta ascuns pândindu-mă pe mine, și eu mă voi trezi în fiecare zi gândindu-mă că tu ești doar ascuns, ascuns undeva și mă aștepți. mă voi gândi că ești doar ascuns, n-o să-mi treacă prin minte ideea că poate tu ești al altcuiva acum, sau ai fugit, sau ai murit.

ești doar ascuns și mă aștepți.

și e doar vina mea că nu te găsesc.

 

2 răspunsuri to “de-a ascundelea.”

  1. Cristina Octombrie 19, 2013 la 7:51 pm #

    i just can’t. you’re just a fucking genius and my words won’t ever make a shitty sense. ce e greșit cu mine?

  2. Dana Octombrie 20, 2013 la 12:45 am #

    ochii iti stralucesc acolo 🙂

Lasă un răspuns

