listă, ca să nu uit.

9 Oct

3 noaptea, ora dracului, cinci ore înainte de examen, timpul perfect ca să înțeleg că totuși sunt multe lucruri frumoase în viața asta urîtă. și pentru că degetele mele și lăbuțele motanilor pe care-i știu nu-mi ajung ca să le enumăr, iacătălis:
– ciocolată neagră, foarte neagră, de aceea de care mi-ai strecurat pe sub ușă săptămîna trecută când am înțeles că două locuri de lucru, două facultăți, șase examene și nică alcool e prea mult pentru 160cm a mei

-cafea, simplă, fără frișcă și nucușoare, cafea de care face mama și bunica, nu care o cumperi în oraș pentru a avea o scuză să vezi pe cineva pe care dacă tare ai vrea să vezi, ai fi văzut și fără cafea. de aceea care umple casa cu miros, pe care o bei în pat dimineața sau la ore ziua sau citind seara. care e bună și cînd ești singur, și când ești cu tine.

-săx. turbat, moale, în bucătărie, în pat, pe bancheta din spate a mașinii tale, care se termină cu tine ținându-mă de mînă și adormind, și cu mine jucându-mă cu barba ta cât adormi.

-bilete. cuiva nahui, cuiva oriunde. la teatru, peste ocean. oriunde, bilet să fie.

-drumuri. numai cînd ești pe drumuri începi să apreciezi măliga și pepenii murați. și viața.

-motanii, cărțile, toamna, pielea ta întunecată, nopțile, vinul roșu, vîntul, ploaia, noroiul, zăpada, mirosul parfumului tău și blea, cît tu ești de cald când mie mi-e frig.

-wagner, faulkner, kurt vonnegut, machiavelli, dostoievski, thompson, hesse, profa mea de politică, hemingway, camus, miller, jerome, harper lee.

-cînd tu mă pupi prin somn.

-frunzele toamna.

-eu și tu.

Un răspuns to “listă, ca să nu uit.”

  1. Paula Octombrie 9, 2013 la 9:10 am #

    Tare frumos mai scrii.

Lasă un răspuns

