sau ceai.

2 Oct

mă uit cum curge mierea de pe lingură și se prelinge la tine-n gură. te sărut pe colțul buzei și știu că ești al meu. știu că o să vină timpul cînd o să ne despartă un ocean și mult pămînt rece, dar mierea e atât de bună și tu ești atît de cald și afară e atît de frig.

îmi săruți lobul urechii și-mi șoptești că n-o să mă lași să plec, de la tine din pat, de la tine din cap, de la tine. îmi spui că-ți place cum mă întind ca o mâță dimineața, că îți dau fiori și-ți ridic pula. îmi spui că nu o să mă împarți cu nimeni, că o să trăim într-o mașină, mereu pe drumuri, mereu împreună, că o să fim ca-n Natural born killer, numai că nu o să ucidem. o să lăsăm viața să ne consume.

îmi spui că o vedem răsăritul din toate colțurile lumii, că mereu o să mă cuprinzi pe la spate cînd adorm și o să fugărești țânțarii cu ciupicul. o să vânăm căprioare și o să mîncăm tarte cu afine. tu o să aduci acasă seara noi dvd-uri cu filme și cidru de măr, iar eu o să aduc copiii de la școală și o să hrănesc motanul.

sărută-mă pe coapse și nu mă lăsa.

vreau să fiu a ta, dar știu că o să fie alta în locul meu.

să beau ceai sau să mă sinucid.

Un răspuns to “sau ceai.”

  1. melinte Octombrie 7, 2013 la 11:50 am #

Lasă un răspuns

