heartbeat.

29 Sep

și în fiecare dimineață îmi promit că n-o să mai ajung la el în pat.

și în fiecare seara îmi zic că merit macăr șeva счастье .

***ți-ai vîndut sufletul de dragu dracului, îmi zic eu, punînd popcornul în cuptorul cu microunde.

evaded, eliminated, erased, interrogated.

joacă-te cu mine. dezbracă-mă, minte-mă. învârte lingura în cana cu ceai. arată-mi că am avut dreptate. ridică-te și pleacă.

te vreau. te vreau cât mai departe de mine.

***
coerență, tradafiri și sănătate.

2 răspunsuri to “heartbeat.”

  1. Paula Septembrie 29, 2013 la 1:47 am #

    Haha, I feel you.

Lasă un răspuns

