Titlu opțional.

23 Sep

regula numărul unu: când îți schimbi iubirile, nu uita să-ți schimbi și parfumurile.

în caz contrat, o să te trezești dimineața cuprinzându-ți arabul și spunîndu-i oh god, it’s you. I had an awful nightmare, it was like I went to bed with you and woke up with my ex.

regula numărul doi: eu nu vreau să lucrez și să învăț, eu vreau să citesc cărți și să gătesc. și să-mi bag eu picioarele mele epilate în valorile voastre postmoderniste de femei frustrate.

regula numărul trei: tu nu știi cum arată cealaltă parte a lunii, sau cât de tare am eu poftă de gutui, sau cum mă joc eu cu aburele care iese din cafeaua mea cu lapte, sau cum e să plonjezi în apă și să simți bulbucii de oxigen pe piele.

regula numărul patru: să nu amesteci un litru de vodkă, patru gîturi de whiskey și jumate de joint. niciodată. mai ales dacă ai 160 cm și n-ai mâncat de două zile. chiar dacă ai fost acceptată la un nou job sau ai trecut examenele. niciodată.

regula numărul cinci, care de fapt e întrebare: ce e mai bine, să schimbi creierii pe țîțe, sau țîțele pe creieri?

morsă sub morfină.

 

2 răspunsuri to “Titlu opțional.”

  1. melinte Septembrie 24, 2013 la 11:54 am #

    bine spus : >

Lasă un răspuns

