povești de adormit copii, sau nu.

18 Sep

mușc din măr și sucu-i se prelinge prin colțul buzei mele.

azi o să fiu lipicioasă. o să mă adulmece albinele și o să mă înconjoare cântece triste. n-am putere să gândesc.

am adormit lucrând, pe canapeaua din bucătărie. simboliștii ar zâmbi.

vine toamna și simt că o să răcesc de la frigul din înăuntrul meu, dar probabil noutatea asta e demult veche. a fost toamna și anul trecut, am fost și eu anul trecut. trăiesc visul a sute de oameni, deși tot ce aș vrea acum e să visez.

vreau să am un borcănaș special cu timp pentru dormit, mă gîndesc eu în timp ce cuprind perna, rece, pufoasă și cu miros de găină. arată-mi te rog de ce sunt capabilă.

în fiecare seară fug de probleme, câțiva kilometri, până cînd înțeleg că alerg în cercuri, și mă duc împăcată și transpirată acasă, pentru că doar acasă e locul unde toate problemele te așteaptă cu drag.

tot ce vreau eu e să nu mă pot îndrăgosti. dar mâna ta neagră arată atât de frumos pe piciorul meu alb, mai ales pe întuneric, mai ales cât eu vreau cineva să-mi cuprindă sufletul iar tu vrei cineva să-ți cuprindă penisu. există lucruri frumoase, există lucruri despre care trebuie de scris și există lucruri despre care nu se poate de scris. tu ești între.

tu ești peste tot, de aceea, de obicei de negăsit.

dezîndrăgostește-mă.

Lasă un răspuns

