aici

3 Aug

vând suflet, dau în chirie zona de confort, fac bagajul și plec din nou. nimc boem, nimic năstrușnic, nimeni nimic nici n-o să înțeleagă. nimic nou.

vând suflet, dau în chirie zona de confort, și plec. orașul ăsta în care trebuie să te întorci ca să  vrei să pleci oleacă mă deprimă. când ginecologu meu la o ceașcă de cafea m-a întrebat dacă nu mi-e frică să plec și m-ai departe, i-am zis că mi-e frică să rămân. pentru că aici totul e frumos, simbolic, metafizic, oamenii nu-s poezii, iar industria underground a ieșit la suprafață. pentru că oamenii aici sunt prea deștepți ca să poată face ceva, prea deștepți pentru a fi și educați, sau din contra, prea educați pentru a fi și deștepți. de aia nu le merge, dar asta e o altă poveste. pentru că bărbații demult n-au văzut nici femei, nici coaie, deoarece om să fii trebuie.

vând suflet, second-hand, că asta e acum la modă, preț negociabil.

5 răspunsuri to “aici”

  1. Cristina August 4, 2013 la 8:19 am #

    ți-aș cumpăra eu sufletul, dar ce rost are să dai un suflet second hand pe alt suflet second hand.

    • gingercats August 5, 2013 la 9:11 am #

      da. hai să ne cumpărăm câte o înghețată ma bine, nu? eu ție și tu mie.

      • Cristina August 5, 2013 la 11:26 am #

        vreau.

  2. musicnradio Septembrie 4, 2013 la 3:25 pm #

    genial

Lasă un răspuns

