salut, sunt eu.

16 Iun

salut, sunt eu, o curvă spirituală. și nu, eu nu fac artă. eu scriu despre cum e să faci dragoste pe podeaua din bucătărie,  cum să iai cu lingurița spuma de bere și să o întinzi pe buza de sus a oamenilor de jos, cum să mănânci un măr așa ca sâmburele să-ți rămână între dinți, cum să iubești dar să nu vrei să fii cu bărbat-tău, aș scrie și despre cât de sărată e marea și despre penele de vultur, dar mă tem să nu mă plictisesc singură pe mine.

salut, sunt eu, cea pe care tu o iubești până la durere în cot. și nu, nu ocolesc băltoacele când dumnezeu decide să se pișe pe noi. eu scriu despre organele mele interne și tot căcatul care se află pe acolo, despre cum, dacă ești tare beată, toate stelele îs căzătoare, despre cum e să îndrepte un soldat asiatic pușca spre tine, despre pionezele și sentimetele băgate-n cur, despre vârfuri de munți, despre cum e să vezi lumea de pe vârful lumii. aș scrie și despre maimuța care a sărit pe capota mașinii noastre, sau despre cum am reușit să trăiesc iarna fără căldură, aș scrie despre lanurile de grâu și șoarecii de acolo, dar pentru că nu-mi place să scriu cât îs eu de fricoasă nu o să scriu despre cum mă tem să-mi iau lumea în cap și să dispar eventual.

salut, sunt eu, un prieten. așa cum ești și tu, și cum prietenii tăi ies la bere cu prietenii lor, făcând un lung lanț de strângeri de mână și pupături pe obraz. și nu, eu nu fac artă. eu încerc să desenez portrete dimineața când mă trezesc la amiază și soarele bate încetișor printre draperii iar cafeaua încă nu e gata. eu încerc să mă consum în mirosuri de grapefruit cojit, de acetonă, de fum de tutun, de parfumul meu și câteodată, un oarecare alt parfum sau o altă eu.

salut, sunt eu, și nu, eu nu fac artă.

15 răspunsuri to “salut, sunt eu.”

  1. assl Iunie 28, 2013 la 9:39 pm #

    bai da pov cum traiesti tu akolo

  2. lalala Iulie 12, 2013 la 7:34 am #

    ai venit in md ?

    • gingercats Iulie 22, 2013 la 7:03 pm #

      da.

      • ncemortan Iulie 31, 2013 la 8:21 pm #

        hai la o piva 😛

      • gingercats August 3, 2013 la 8:35 pm #

        o, om po delu. hai.

      • dksjdd August 3, 2013 la 6:41 pm #

        da mu unde esti ? este pe mult timp in md ? dc nu mai scrii pe blog ?:(

      • gingercats August 3, 2013 la 8:35 pm #

        aici sunt, încă pe două săptămâni. pentru că iaca nu pot să scriu, nu ies cuvintele, sau poate pur și simplu îs oleacă proastă. tu ce faci?

  3. dksjdd August 4, 2013 la 11:13 am #

    eu ma uit cum trece timpu pe linga mine si nu fac nimic util ,matink iar diprisneak…da tu te-i schimbat sau mie imi pare ? prosta ase simt eu ca parc esti altfel 😀 ..si unde iesi asa mai des sa te plimbi ?te mai simti straina acasa cum inainte?

    • gingercats August 5, 2013 la 9:10 am #

      o, temă cunoscută. foarte, prea foarte dajă. pe podu de la botanica, pe micle, prin pat. tu?
      nu și, cum m-am schimbat?

      • dksjdd August 5, 2013 la 11:51 am #

        si si fasi cind esti in asa situatie ?….aista ii momentu cind simti ca cineva s-o schimbat da nu stii cum ,prosta ase simti ,bred asei ? :D…eu pe la botanica nu ma duc ,da ii ahuiencik si la buiucani sa te plimbi ,prin dvoruri noaptea ,numa sa ai cu cn

      • gingercats August 5, 2013 la 11:54 am #

        când ai cu cine totul e bine, nu? în așa situații, sau în oricare alte situații tîmpite eu beau o cană de cafea și mă culc să dorm. e amuzant cum ultimii 2-3 ani toți, mereu, incontinuu, peste tot, îmi spun că m-am schimbat. prințăsa metamorfozelor nna.
        buiucani, da. aveți pădurere ceotkaia acolo.

  4. dksjdd August 5, 2013 la 12:22 pm #

    eu tat timpu cind citesc cv spus de tine ap ma zimbesc ,imi ridici dispozitia 🙂 tresi pe la buiucani daca vrei ,ie-ti o bicicleta din centru si aduti aminte de chisinau 😀

  5. asdhgshdg August 14, 2013 la 8:49 pm #

    auz bai hai iesi maine in centru 😀

Lasă un răspuns

