metamorfoze.

11 Iun

când afară ne ardea soarele, el îmi turna apă pe creștetul capului, și stropii cădeau conform legii gravitației în jos, printre sâni, și eu mă culcam pe pământul fierbinte și ars de soare și stropii lui atunci făceau o oază la mine-n buric.

când afară era vânt și noi ieșeam la țigară, el zâmbea cu satisfacere văzând cămașa mea de noapte fâlfâind în aer, și eu mă sprijineam de pereții de cărămidă maronie și el se lipea de mine, luându-mă-n brațe și sărutându-mă pe colțul gurii.

când afară ciripeau păsările de la cinci dimineața, noi ne țineam de mână înspirând aer primăvăratic și expirând iubire. și el atunci se uita la mine-n ochi de parcă ar fi îndragostit și eu mă uitam la el în ochi de parcă nu i-aș ști secretul.

când afară ningea și oamenii se lușuieu la vale, noi stâteam pe vârful dealului, împărțind o cană de cafea și un biscuite cu ciocolată, și împărțeam și zăpada, și brazii, și munții, ne împărțeam până și pe noi, unul mie, unul ție.

iar într-un sfârșit, când nu au mai rămas nici anotimpuri nici ei, eu am înțeles că toți vor săx și iubire, dar puțini știu cum să ofere sau și mai vesel, cum să primească, că majoritatea se consideră superioară majorității și că nimeni niciodată nu o să te satisfacă, pentru că o dată satisfăcut, omul se face porc.

5 răspunsuri to “metamorfoze.”

  1. Cristina Iunie 11, 2013 la 3:06 pm #

    you’re alive.

    • gingercats Iulie 22, 2013 la 7:03 pm #

      useless life.

      • Cristina Iulie 22, 2013 la 7:09 pm #

        what the fuck do you do? mi-a fost dor de scrisul tău.

      • gingercats Iulie 22, 2013 la 7:13 pm #

        mă întreb la fel. o să scriu, promit. păcat că nu ești în fața mea, te-aș strânge-n brațe nuștiucum și nuștiudece.

      • Cristina Iulie 22, 2013 la 7:18 pm #

        și eu te-aș strânge în brațe, you smart thing.

Lasă un răspuns

