Tractatus Logico-Philosophicus

4 Iun

într-un local îmbibat cu muzică bună și oameni răi, eu mi-am pus mâna cu sticla de bere iar tu mi-ai pus o întrebare. când o să ajungi să înțelegi bărbații.
io ți-am zâmbit sub mustăți de vin roșu-acrișor și mi-am dres vocea.

cine ți-a zis ție, femeie, că trebuie tu să înțelegi bărbații? bărbații trebuie iubiți, bărbaților trebuie de gătit mâncare și bărbații trebuie lăsați să se uite la fotbal, și atât. poate și câte să le-o sugi și să le treci mâna prin păr. dar asta e, nimic mai simplu, nimic mai mult.

pe de altă parte, noi, femeile, ființe complexe și eventual proaste, avem nevoie de tot felul de zângănele și dulcețuri îndesate în urechi, pentru că noi altfel nu știm, iar dacă am ști, ne-am ascunde cele mai frumoase dorințe în cele mai urâte locuri, pentru că societate, de secole bune, se pișă pe dorințele noastre de femeie.

nimic mai simplu, nimic mai mult.

4 răspunsuri to “Tractatus Logico-Philosophicus”

  1. CraZy_21 Iunie 7, 2013 la 9:43 pm #

    it was so … ca așa cv :look:

    dacă ne-am înțelege reciPorc – n-ar fi deloc interesant.. and you know what ?! sex, mîncare și fotbal isn”t just enough pt a ne simți împliniți 🙂
    e ca și cum ai spune că o ”dublionkă” și o zi la shopping te-ar face fericită pt totdeauna ))
    dacă n-ar fi oamenii proști – cn ar fi în locul lor ?!

    • gingercats Iulie 22, 2013 la 7:04 pm #

      dar totuși o zi cu cu fotbal, sex și mâncare îi mai bună decât una fără, nu?

  2. alina Iunie 9, 2013 la 5:59 pm #

    tu ești тупая пизда advanced version

Lasă un răspuns

