cale întoarsă și alte povești.

24 Mai

iar a doua zi io am dansat la nunta ta.

concluzia ultimelor două săptămâni e că aeroporturile sunt cele mai romantice locuri care m-au avut.

tu mi-ai arătat că se poate de făcut dragoste fără sex, și că pentru a rămâne e nevoie de mult ma mult curaj decât pentru a pleca, și m-ai învățat să gătesc rotti, și să fumez hash crescut în munți, și mi-ai explicat pe întuneric că nu există cărți rele, ci doar cărți pe care nu le înțelegem.

te-aș tăia cu o foaie albă, la fel de albă ca și noaptea de ieri, apoi ți-aș lega ochii  și m-aș duce-n lume, pentru că noi, noi toți, creștem colectiv. noi ne temem de moarte și de halbe goale, noi fumăm țigări ieftine și ieșim când e soare să stăm lungiți pe iarbă, noi cam mereu căutăm sensuri și explicații și cineva să pună de băut, și tot noi suntem acei care vrem ceva de la viață fără să știm că probabil vrea și viața ceva în viață.

cine ești tu depinde de ce vezi tu iar ce vezi tu depinde de cine ești tu. așadar, în cercul vicios cu tine-n centru, nu e sens să dai vina pe mă-ta dacă realizezi că viața te-a ratat.

expirând încetișor fumul de țigară, m-am gândit că pentru a nu regreta nimic trebuie să rămâi plat, ca să nu-ți vezi prostia, trebuie să rămâi cu aceleași valori și idei, sau cu lipsa lor, să nu schimbi nimic în afară de chiloți și șosete, și într-un final, să nu pui niciodată întrebări mai complexe decât ”cât e kilogramul de roșii”.

și totuși, în altă parte a lumii viața e simplă, pentru că tot ce e limitat e ușor de definit, iar odată definită, orice noțiune poate fi exploatată în toate pozițiile convenabile.

iar cale întoarsă nu-i. tu m-ai întrebat, într-un acces de cretinism, de ce. io m-am uitat la tine cu coada ochiului, ți-am întins paharul pe care abia l-am spălat și pe care încă curgea spuma și apa și te-am rugat să-l trântești cât poți tu de tare de pământ. după principiul nu vrea să mă sinucid pentru că cineva o să trebuiască să strângă după, tu ai zis că nu vrei să faci murdarie, iar io te-am întrebat unde și când ți-ai pierdut coaiele. înfumurat și prost, tu ai aruncat paharul în perete, așteptând să se întâmple ceva frumos. ca un fel de mic big bang. tot ce ai primit în schimb a fost un bang și dovada că într-adevăr, cale întoarsă nu-i.

se mai întâmplă, am zis eu stingând lumina și întorcându-mă pe partea cealaltă.

se mai întâmplă, ai zis tu și te-ai întorsc cu spatele la mine.

se mai întâmplă, am zis eu când dimineța m-am trezit cu brațele tale încolăcite în jurul meu.

iar cale de întoarcere nu-i.

8 răspunsuri to “cale întoarsă și alte povești.”

  1. Io Mai 26, 2013 la 6:50 pm #

    Toarna ciuvak!!!

  2. dreamer Iunie 2, 2013 la 6:58 pm #

    Tu esti awesome.

  3. cersescSkype-uri Iunie 6, 2013 la 12:14 am #

    da skype-ul vreu sti vad pe video P. 😀

    • gingercats Iunie 6, 2013 la 1:04 pm #

      cerșește până ești tânăr(ă) 🙂
      dorințele neîmplinite ne fac mai puternici

  4. cersescSkype-uri Iunie 10, 2013 la 2:26 am #

    hai te rog pau 😀

Lasă un răspuns

