carouri albastre

27 Apr

și eu suka, iarăși suka, o să plec suka.

primăvara ar mirosi a opium dacă mama nu mi-ar trimite bucuria pe poștă, și dacă tot am ajuns la ciocolată și alte dulcegării, hai să vorbim despre dependențe la șase dimineața stând la mine-n pat, și hai tu apoi să-ți lipești buza de sus pe fruntea mea și eu să-ți simt mirosul de iarbă, și poate hai, eventual, să ne pierdem pe plaje străine și sălbatice, pentru că noi iubim nisipul și nouă ne e dor de casă, și hai să nu râdem de faptul că io la anul o să fiu pe continentul tău în timp ce tu o să mă aștepți aici la fereastă, numărând strunele de la chitară și urmârind florile de cireș cum cad în jos când stai cu capul în sus. hai să ne cuprindem seara, în fața focului, să mirosim miros de carne și iz de lichior, și vinul tău alb oricum într-o zi o să amestece cu vinul meu roșu, în timp ce niggeru nostru prieten o să răpuiască despre lună și despre stele, și despre cum poți, dacă tare vrei, să ajungi mai sus decât cerul și să ai norii la picioare, și hai să ne lăsăm pe spate și să ne uităm cum fâșâie brazii de la vânt, și cum vântul fâșâie de la brazi, pentru că atunci când te uiți în abis, abisul se uită în tine. hai să tăcem incomod, ținându-ne de mână și transpirând, hai să împărțim patul de o persoană la doi, și să ajungem mai lipiți ca niciodată, de circumstanțe, nu de alta.

hai să ne jucăm suka cu cuvintele, să inventăm povești în care tu o să fii zmeul meu și eu o să hrănesc cu zmeură abia coaptă, iar tu o să sufli nervos cu foc, pentru că suka, eu o să fiu din nou departe.

hai, jucându-ne de-a cuvintele, să ne facem că nu observăm că între departe și desparte e doar diferența de o literă, pentur că nu e rău să visezi, e rău să nu visezi, și hai, te rog, hai într-o zi să fugim în lume de lume, să convingem proștii că și drumul poate fi casă, să ne pierdem toamna în lanuri de grâu și iarna în vin fiert, eu să-ți gătesc mâncare iar tu să-mi săruți coapsele, și să râdem, și să iubim, și să fumăm din aceeași țigară, și să prindem fluturi și să le dăm drumul, să citim hegel și să mâncăm mere.

de ce eu suka, iarăși suka, trebuie să plec suka.

4 răspunsuri to “carouri albastre”

  1. = Aprilie 27, 2013 la 10:26 pm #

    undi?

  2. Cristina Aprilie 28, 2013 la 2:32 pm #

    natural.

  3. Khdwt Mai 20, 2013 la 3:10 pm #

    Haide bleadi skrie sheva

Lasă un răspuns

