despre femei.

22 Apr

noi, femeile, suntem pizdeț ce de bune la sex oral inventat scuze.

nu  venit pentru că n-a știut că trebuie, nu a cerut numărul pentru oricum avea să nu-i răspunzi, nu s-a apropiat pentru că nu eram momentul potrivit, n-a sărit pe tine să te sărute ca-n filme pentru că nu e film, nu ți-a bătut în geam pentru  că e timid, nu te-a apucat subtil de mână pentru că erau ceilalți pe alături, nu îți vorbești, zato precis se gândește, nu se uită la tine cu coada ochiului pentru că vrea să pară încrezut, nu s-a îndrăgostit pentru că oricum pleci.

nu. pentru că îi este pohui și pentru că tu cu nimic nu te deosebești de vecina lui de apartament.

iată de ce.

pentru că  noi toate suntem frumoase, și deștepte, și bărbații, sărmanii, au de ales între aproximativ 3.5. bilioane de femei, și nu, nu, dacă ai mărimea 3 la țâțe și poți face crevete marinate în suc de portocală nu înseamnă că ești deosebită. înseamnă că ești deosebită la fel ca noi toate.

trăiască singurătatea și boșitu-n pernă.

într-o lume în care suntem înconjurate de imbecili, am început să considerăm politețea flirt.

gloabalisation ioptvaiumati.

mă întorc așadar pe celelalte coaste și dorm o dohuia, pentru că prin somn lumea se reface.

6 răspunsuri to “despre femei.”

  1. Yesterday☮ Mai 4, 2013 la 11:10 am #

    într-o lume în care suntem înconjurate de imbecili, am început să considerăm politețea flirt. – o, daaaa

  2. CraZy_21 Mai 24, 2013 la 7:43 pm #

    trăiască singurătatea și boșitu-n pernă. – mi-a plăcut expresia))

    anyway – orice monedă are 2 fețe…
    mulți dintre noi (bărbații )au devenit astfel doar pt că tot voi (femeile) le-ați permis )) (nu o spun ca condamnare)
    dacă ar fi să analizăm evoluția comportamentului masculin – am putea observa o sumedenie de maniere și modele comportamentale – prin care femeile manipulau bărbații
    kiar mai mult – educau bărbați !

    astăzi ne trezim cu situația – ”yo sunt puternică, independentă, am servici, salariu stabil, nu am nevoie de nimeni” și la o eventuală ceartă – ”da și ? trăiesc din banii tăi ? da pe tine și te interesează ?” da cum p*m să nu mă intereseze dacă ești femeia mea ?! ș nu contează ai cui bani îi cheltui !!

    multe dintre femei visează la o persoană specifică – care (citez) ”aș vrea să simt căldura cuiva pe piele, aș vrea buze moi la mine pe sâni și mâini puternice pe coapse, aș vrea cineva să mă facă să fiu inferioară fără ca eu să-mi dau seama, aș vrea înțelegere… ” șamd
    care căldură cînd singure ne respingeți – ”nu mă suna / nu am nevoie de tine / dispari din viața mea”
    despre ce mîini puternice cînd ”yo sînt independentă / feeie cu majusculă” ?
    și lista continuă la nesfîrșit ))

    chiar aici am citit cv – http://blogdevineri.wordpress.com/2013/05/24/totul-in-afara-de-sex/

    ar fi bine să atrageți atenția )
    sry de multe litere :look:

    • gingercats Iunie 4, 2013 la 9:51 pm #

      multe literele denotă prezența gândurilor și asta poate numai să mă bucure. ai și tu dreptate, ai și alți naivi. nu e fișca în ce oferi dsr cum o oferi. până șa urmă un căcat învelit în staniol arată mai frumos decât cel din veceu. toți vrem iubire și futere și nimeni nu iubește și nu fute, cum s-ar zice. da, tot noi, femeile, suntem vinovate că voi, bărbații, sunteți eventual de trei ori pe zi animale, probabil ne ispășim sentința acum. te-aș scoatebî la o pivă cu vreo ocazie specială sau fară ca tema dată să fie dezbătută mai frumos.
      ps. iartă-mi răspunsul foarte întârziat, dar eram și eu peste tot în lume unde nu e electricitate și iubire.

      • CraZy_21 Iunie 7, 2013 la 9:30 pm #

        ăă :blush:
        nie caneșna ni-i rușîne 😀 da nu-i pe asta ))
        referitor la ”căcat în staniol și cel din wc”
        decît un căcat sub orice formă – mai bn deja fără nimic 🙂
        știi – unele lucruri lasă amprente (chiar majoritatea o fac) și nu toate amprentele date sunt pozitive..
        la fel ca și mirosul acelor resturi alimentare – ar putea ele fi invelite în staniol – sau pur și simplu pluti în apă – oricum au un miros specific (amprentă negativă, at least pt mn)
        cît despre vină – am putea căuta la nesfîrșit vinovații și oricum nu-i vom putea găsi
        bărbații au devenit ”muieratici” pt că așa atitudine au avut din partea femeilor
        femeile au devenit ”bărbați” pt că nu le-au oferit posibilitatea bărbaților să se manifeste ))
        ”da și ? numa tu ești cu penis între picioare? oare yo nu aș putea să mă descurc mai tine și fără a avea testicule ?!” – this is what things went this way ))
        ș deja multe litere 😀 aceasta este o formă mai exactă de exprimare a mesajului pt a evita anumite interpretări greșite 🙂
        ș într-un final – despre o pivă 😀 chiar nu mă împotrivesc 😀 deși aș prefera mai mult cv fără alcool )) :ifyouknowwhatImean:

        p.s. and again – multe litere 😀

      • gingercats Iunie 11, 2013 la 2:43 pm #

        i know what you mean 😀

Lasă un răspuns

