despre avioane

20 Apr

oamenii de știință nu aveau ce face într-o zi și au descoperit că îți ia 0.2 secunde să te îndrăgostești, în timp ce doar după 17 luni și 26 de zile îți poți uita definitiv greșeala iubirea.  în aceeași zi eu am descoperit că poți iubi fără să fii îndrăgostit.

dar a doua zi am lăsat totul baltă pentru mi-i rău de la atâta dulceață și romantism și dacă ar fi macăr dulceața de petale de trandafiri dar nu e, și dacă ar fi vreo explicație dar nu e, și dacă nu ar trebui fiecare zi să te termine cu mine trântită pe podea și cu picioarele pe pereți și dacă of, n-aș fi eu iluzia ta optică.

triste sunt avioanele când zboară la apus de soare, pentru că sunt avioane și pentru că sunt sortite să fie singure.

2 răspunsuri to “despre avioane”

  1. Doina Aprilie 20, 2013 la 11:58 am #

    e cam jale cu inspiratia ta…

Lasă un răspuns

