ura!

19 Apr

mă amuză abstinența. abstinența e amuzantă.

fericirea e una, durerile-s multe, iată de ce ele se găsesc la orice colț de stradă în timp ce pe prima noi o pândim la fiecare răscruce de drumuri. adesea lucrurile rămâne neschimbate pentru că noi ne schimbăm prea des, de aia regresul în lipsa evoluției e mult mai semnificativ decât regresul în cazul evoluției.

eu prefer să las lucrurile așa cum sunt ele, cu praf pe ele și cu pânze de păianjeni pe la colțuri, pentru că noi doi suntem mai frumoși împreună la mine-n imaginație decât am putea fi în realitate. sau poate pentru că eu din nou o să plec, așa cum deja am obișnuit să o fac atunci când iubesc, iar drumul nu a fost niciodată un loc bun pentru iubire. și ție o să ți se ridice de la alta atunci când eu, în partea cealaltă de lume, o să mă duc la culcare. tare cred eu că asta e tare trist. e ca și cum afară ar fi soare iar tu n-ai avea fereastă în cameră.

tristețea e mai ușor de suportat când afară e urât, sau când ai sticla de lichior lângă tine, iar când primăvara vine  trist să ieși cu tristețea ta la plimbare, mai trist decât să ai un chihuahua care linge oule la câinii de pe stradă și apoi îți sare în brațe.

ieri seara am observat în oglindă că mi-a apărut un rid.

Lasă un răspuns

