despre meșterul manole și alte prostii.

13 Apr

eu nu mai știu. serios, nu știu.
mă uit de după ochelari la oameni și vă văd furnici, multe, mărunte, care bâjbâie pe unde pot și adesea pe unde nu pot, și eu și tu, noi iaca încercăm în fiecare zi să facem ceva cu viața noastră, dar se pare că tot ce putem noi face e nimic. și apoi ne apucă și ne cuprinde frumos disperarea, și vrem gloanțe și ciocolată și frânghii și vodkă și să ne plângem pe umărul cuiva că suntem nimic mai mult decât nimic. și asta e perfect normal. și apoi ne ștergem lacrimile cu dosul mânecii și ne ridicăm ca să o zbughim din loc de parcă nimic nu s-a întâmplat și nimeni n-a văzut și ascundem până și de noi înșine faptul că suntem urâți, moi, patetici, egoiști, cu transpirație pe buza de sus în timpul verii și abundente eliminări nazale iarna, într-atât de fricoși încât ne temem până și să ne sinucidem și da, asta e perfect normal. ș-apoi iar ne apucă dorul și dezămăgirea și nu știu cum tu, dar eu mereu încep să mă gândesc despre mine ca despre cel mai mare dușman al meu și beau și beau și și beau și apoi șterg lacrimile cu dosul mânecii și mă ridic și o zbughesc din loc, de parcă nimic nu s-a întâmplat, de parcă acea imbecilă nu-s io, de parcă, știi, totul e perfect normal.

ar fi frumos dacă sensul și adevărul și cosmosulfrumosul și urâtul, toate s-ar găsi pe rafturi în magazine, în sticle de bere sau sub hârtii de ciocolată, sau sub coaje de clementine sau în secția de jucării.
sâmbătă totul s-a dus pe apa sâmbetei.

16 răspunsuri to “despre meșterul manole și alte prostii.”

  1. Cristina Aprilie 14, 2013 la 12:33 am #

    sau dacă fericirea s-ar găsi în penele din pernă și-n supa la plic. sau în alcoolul medicinal și apa oxigenată. și asta ar fi frumos.

    • gingercats Aprilie 14, 2013 la 12:42 am #

      o da.

      • Cristina Aprilie 14, 2013 la 12:52 am #

        să luăm în calcul suicidul, înseamnă o minte extravagantă, plictiseala aceea care o imprimă cu timpul inteligența feminină. moartea e faină.

      • gingercats Aprilie 14, 2013 la 12:55 am #

        moartea e ceotkaia. dar de murit e greu și probabil dificil într-un fel.

      • Cristina Aprilie 14, 2013 la 1:00 am #

        de murit e și dificil și facil.

      • gingercats Aprilie 14, 2013 la 1:01 am #

        oamenii instinctiv se tem de nou.

      • Cristina Aprilie 14, 2013 la 1:03 am #

        de nou și de nimic. ei cred că numai este nimic apoi.

      • gingercats Aprilie 14, 2013 la 1:23 am #

        sau nimic sau prea mult.

      • Cristina Aprilie 14, 2013 la 1:39 am #

        mai bine prea mult decât nimic.

      • gingercats Aprilie 14, 2013 la 1:50 am #

        o să mor și o să văd.

      • Cristina Aprilie 14, 2013 la 1:51 am #

        haha și pe mine mă consolează replica. este un ideal să mor devreme.

      • gingercats Aprilie 14, 2013 la 2:28 am #

        da iaca oamenii de obicei zic ”o să trăiesc și o să văd”.
        pe la 27 așă.

      • Cristina Aprilie 14, 2013 la 3:17 am #

        cam pe acolo. merge chiar 21.
        mă înspăimântă viețile lungi. naștere prematură, moarte prematură. fair enough.

      • gingercats Aprilie 14, 2013 la 11:29 am #

        da.

  2. fatalaperete Aprilie 14, 2013 la 4:35 pm #

    frumos scrii.

Lasă un răspuns

