wanderlust

12 Apr

m-am emoționat, pentru că m-am trezind iubindu-te și pentru că venind înapoi, am văzut că multe lucruri s-au schimbat, inclusiv prețul la lichior.

dacă luăm un om, în divolvăm în acid și-l punem sub lumina lunii și sub lupă, îi putem observa istovitoarea dorința de a fi mereu pe placul altor oameni, și nici un cobai, niciodată, nu o să miște un deget dacă nu ar exista speranța că cuiva undeva asta i-ar fi pe plac.

trăiască lumina lunii!

urmând același fir logic, nici un om fericit nu o să înceteze vreodată să se jăluie, pentru că fără asta probabil nu ar mai fi fericit.

eu, de exemplu, n-am casă, pentru că niciodată nu stau într-un loc destul timp ca să-l fac casă, tot de aceea eu am periuțe de dinți în cinci colțuri diferite ale lumii, n-am iubire, zato mereu am în buzunare bănuți pe care nu-i pot folosi acolo unde sunt, am învățat să fac borș, am oameni și locuri dragi și mereu sute de doruri în mine, de aceea pot zice că sunt zeci de gusturi de apă și că nimeni n-are nevoie de tine dacă tu nu ești acolo.

aș muri da mi-i lene.

17 răspunsuri to “wanderlust”

  1. yokahama Aprilie 12, 2013 la 6:46 pm #

    cit te-am asteptat !!!!!!!!!

  2. Soul Aprilie 12, 2013 la 8:02 pm #

    ai spus odata de nemet ca o facut o greseala ca sa sinucis da acum damu parca ai si tu dorinta asta sh cu timpu sper sa nu iti creasca

    • gingercats Aprilie 12, 2013 la 8:47 pm #

      este diferență între a nu te teme să mori și în a vrea să mori. eu bî m-aș sinucide pe la 60.

  3. Soul Aprilie 12, 2013 la 10:08 pm #

    peurma n-ai smai ai sansa la a 2 viata 😀 dc nu lasi tat de la sine?

    • gingercats Aprilie 12, 2013 la 10:14 pm #

      nu cred că după 60 mai este multă viață
      iar sinuciderea ar fi o experiență ceotkaia

  4. Soul Aprilie 12, 2013 la 10:37 pm #

    lol experienta? 😀 nu zi bred..m-am referit ca dac te sinucizi peurma n-ai sa ajunji in alta lume:DD

  5. Soul Aprilie 12, 2013 la 11:38 pm #

    daca urasti oamenii dc nu te omori amu? da fa asta memorabil inspirate dupa filme :D.. nu o faci pentru ca vrei smai traiesti sh oricum fara oameni tie tiar fi plictisitor

  6. Soul Aprilie 12, 2013 la 11:46 pm #

    cum in Franta?te-i simtit pisica sau pasare?:D.. mai esti acolo?

    • gingercats Aprilie 12, 2013 la 11:54 pm #

      🙂
      nu mor pentru că mi-i lene și pentru că pentru că sunt încă multe cărți care trebuie să le citesc. fără oameni cred că ar exista idei mai mari decât instinctul de a fi pe plac oamenilor. iacașă.
      da în franța m-am simțit proastă, pentru că am uitat franceza și pentru că n-am avut povești de dragoste nici acolo.

  7. Soul Aprilie 13, 2013 la 12:06 am #

    eu cred ca tu pisti tat te simti proasta 😀 ..eu dupa privirea ta de maniacika oleak fericita am vazt ca tso placut acolo sau macar asta parea..daca ai sa te decizi ca dam te-i saturat de viata sa scri pe blog si sa vii in md la o piva shap peurma deam sti sinucizi..:D

    • gingercats Aprilie 13, 2013 la 12:13 am #

      și asta-i drept.
      iaca m-ai amuzat, maniacikă oleacă fericită, așă încă nimeni nu m-o numit.
      ap când o să fiu în moldova să mă scoți la o pivă, ca eventual să mor cândva împăcată

  8. Soul Aprilie 13, 2013 la 12:30 am #

    fashim 🙂 poate pina atunsi ma satur si eu de trait sh ni aruncam amundoua in nistru za campaniiu tak skazati 😀

    • gingercats Aprilie 13, 2013 la 12:59 am #

      în nistru niș broaștele nu se mai îneacă în zilele noastre. trebu ceva ăxtrim.

  9. Soul Aprilie 13, 2013 la 9:17 am #

    vrei sa sari cu parashuta?.. adica fara? 😀

  10. Soul Aprilie 13, 2013 la 9:37 pm #

    cind esti bat inspiratia vine poate o sa vrem sa zburam 😀 eu odata am baut si vroiem tare in mare sa inot

Lasă un răspuns

