v, eu și conjuncții

27 Mar

 

tu-mi văinești cu vehemență vacarmul iar eu aș vrea să-mi vacsuiesc sufletul să nu-l mai vezi verde, sau să fiu un oarecare vagant cu venit din vădrăritul vădrarului de vin, sau un vălătuc valviform de vafelă vișinie pe care tu-l vânezi de-o vreme, sau să-ți fiu valina din vene, sau o vampă vampirică și voluptoasă cu valijoară pe valtrap venită din vântoasă să mă vânzolesc la tine-n viață și să vălsuiesc ș-apoi să mă vaporizez într-o vară prea volburoasă și veninoasă în timp ce tu, vandrocule, vânturezi vânturarul peste văpaie. vreodată aș fi și vreun val fără vârf, vânăt de vreme și de vrednicie, sau o văduvă cu vioară, sau un vagon vărgat și violet, sau ți-aș fi un vandabil vârcolac, un fel de varistor, iar tu mi-ai fi un voinic vârhornic, vătaf, și te-ai vârâ pe vang sau pe vatră să visezi la alte vagine valoroase, vrând variante variegate, văzându-te coborât cu vârzobul din cerul vuvuitor într-un vas cu vavilonie vâscoasă.

aș fi un vârtecar viuliu, veloce și vederos văzut p-un vreasc într-o vegetație cu verigi și viespi și vulpi sau într-un veld vernil din versuri sau  m-aș vrea un velin venezuelean sau un vatir din vecinătatea ta vrăjmașă vecuită de vârstă și venerată de vise încă valabile pe vâsle vopsite.

aș vrea să fiu o vandă în vazon, sau o veioză pe vreme vuioasă.

sau un ventru vertical.

sau un vulcan.

sau vântul.

4 răspunsuri to “v, eu și conjuncții”

  1. Gjgj Martie 27, 2013 la 10:03 pm #

    My brain 😐

  2. Niki4 Martie 28, 2013 la 6:48 pm #

    vvvvvăleu ochiu meu vvvvvvvvvv

Lasă un răspuns

