culioșel cu fericiri.

23 Mar

cuiva acum îi ajunge frigul la os iar altcineva o leșinat de căldură, și deși ambii au ceea ce celălalt își dorește, amândoi sunt nefericiți.

mi-e frig cu toate că în cameră e cald și eu tare aș vrea să nu fiu proastă și să nu fiu pizdă, aș prefera să fiu pur și simplu pizdă proastă și să mă bucur când afară e soare și să mă bucur când afară plouă, și să cumpăr chupa-chups la reducere și viața să fie frumoasă.

dar eu ajung tot la mine-n pat cu ideia că singurătate deși e ceotkaia, are un minus. ești singur.

eu nici în gând nu mă pot vedea cu cineva, pentru că cum apare cineva la mine-n gând eu repede înțeleg că nimic nu e pentru totdeauna, că o să treacă, că tot frumosul devine urât, că și el o să fie în mine cu gândul la altcineva, că nu mă poate satisface fizic cineva care nu mă are moral, că o să fie egoist, că o să fie prea posesiv, neînțelegător, că o să vrea mai mult decât poate da, că o să vrea mai mult decât eu pot da, că o să fie narcisist și cel mai probabil snob sau hippie, că o să-și impună ideile greșite, că o să vrea să mă schimbe, că o să mă sărute prea rar și o să uite că pe lângă vagin mai am și suflet.

aș vrea să simt căldura cuiva pe piele, aș vrea buze moi la mine pe sâni și mâini puternice pe coapse, aș vrea cineva să mă facă să fiu inferioară fără ca eu să-mi dau seama, aș vrea înțelegere, filme și ceai împreună, aș vrea îmbrățișări înainte să plec la ore sau la lucru, aș vrea siguranță, aș vrea să-i coc pirog cu afine, aș vrea zâmbete, întâlniri în pauzele de masă, aș vrea week-end-uri în afara orașului, pe vreo câmpie sau pe plaje uitate de lume, aș vrea sex din plăcere, aș vrea să-mi las capul pe umăr, aș vrea prieteni care se miră cât de bine ne e împreună, aș vrea oleacă de cosmos la mine-n viață

și cel mai trist e că, deși sunt mii de femei singure pe lumea asta, ele se pot imagine pe ele însele cu cineva, ele știu cum el arată, unde se poate de găsit, cum se poate de luat acasă și așa mai departe.
tot ce știu eu e că să vrei imposibilul îmi e tipic.
mai știu că fără așteptări nu-s dezămăgiri.
știu și că sunt perfecționistă.
dar nu știu dacă durerea de după merită zâmbetele de până la.

mă duc să mănânc o banană cu vin.

11 răspunsuri to “culioșel cu fericiri.”

  1. Cristina Martie 23, 2013 la 9:31 pm #

    sau alune cu bere.

    • gingercats Martie 23, 2013 la 9:33 pm #

      oh, you own me.

      • Cristina Martie 23, 2013 la 9:34 pm #

        may i?

      • gingercats Martie 23, 2013 la 9:36 pm #

        yes you do

      • Cristina Martie 23, 2013 la 9:44 pm #

        tu cum?

      • gingercats Martie 23, 2013 la 9:44 pm #

        ai citit deamu cum.
        tu cum?

      • Cristina Martie 23, 2013 la 9:46 pm #

        doar vin cu banană.
        eu drunk.

      • gingercats Martie 23, 2013 la 9:46 pm #

        asta-i ceotka. da po jizni?

      • Cristina Martie 23, 2013 la 10:02 pm #

        da.

  2. cn Martie 23, 2013 la 10:29 pm #

    iar acum eu ar trebuii sa-mi astept batrinetea? bleaaa nu iaka bleaaaa viata ii scurta ioptmatitvaiu si n-ai cum stii cum o sa fie dute nahui dar si gicesteti viitorul cap snu te mai futa curiozitatea la viitor atunsea poti sa mori linistita stiind si poate fi .fa tat si-ti tresi pin cap fii fericita ca existi si ca ai sansa sa traiesti sa cunosti sa trimiti nahui sau mori nahui singura cu frica ta interioara si perfectiune

Lasă un răspuns

