magiun de piersici pe pâine cu unt.

22 Mar

eu pe tine așa de tare te urăsc. și nu cu ură de-așeia oarbă, eu te urăsc cu suflet, eu te urăsc cum numai o femeie care te-a iubit probabil prea mult ar fi în stare să te urască.

pentru tot ce ai făcut și tot ce n-ai făcut, pentru tot ce o să faci și pentru tot ce n-o să faci, pentru tot ce ai facut din cu mine, te urăsc pentru că încă trăiești în mine și pentru că te-aș ucide dar o să doară. pentru toate orele mele petrecute pe podea cu bărbia pe genunchi și cu mâine încolăcite în jurul meu, gândindu-mă la un posibil noi în timp ce tu îmi jurai iubire și te țineai de mână cu altele, pentru toate momentele stângace când eu vroiam să te sărut și tu întorceai capul și sărutul meu îți atingea colțul buzei de sus, pentru mâinele tale în părul meu, pentru toate clipele când eu aflam din nou și din nou că povestea ta se repetă ca un cântec ieftin de pe o casetă uitată-n magnetofon, și totuși încercam să nu boșesc, să nu-mi tremure mâinile, să nu cuprind perna, să nu beau, să nu mă gândesc. te urăsc pentru că mi-ai arătat cum stau lucrurile cu adevărat, că până și cei mai romantici tipi îs nimic mai  mult decât un penis cu florișele, că nimic nu durează, că oamenii îs nefericiți când n-au fericire și îs nefericiți când o au, pentru că știu că o dată ce fericirea lor a pășit pragul casei dimineața, pupându-te pe frunte și spunând că te iubește, fericirea ta e liberă să umble pe străzi toată ziua și să cotească mereu la stânga, pentru că așa e natura fericirii, pentru că așa trebuie să fie.

te urăsc și-ți mulțumesc că m-ai ucis pe bucățele.

magiun de piersici pe pâine cu unt.

16 răspunsuri to “magiun de piersici pe pâine cu unt.”

  1. cn Martie 22, 2013 la 11:39 pm #

    Nii jali de tine

  2. cn Martie 23, 2013 la 12:54 am #

    shi si? asta cumva incurca snumi fie jali di tn? totush omu ii kalkat in picioare el vre tot mai tare kalkat tie asta iti place in adinku tau

    • gingercats Martie 23, 2013 la 1:01 am #

      nu poate să-ți fie jale de un om de care ți-e pohui, și nu văd de ce ție nu ți-ar fi.
      în adâncul meu mie îmi place când dimineața e soare și când este cineva în care să ai încredere, nimic mai mult, nimic mai puțin.

  3. cn Martie 23, 2013 la 1:08 am #

    asta ca un fel de stereotip? prosta nii jali citind viata ta nimik mai mult sau mai putin

    • gingercats Martie 23, 2013 la 1:09 am #

      nu. tu nu-mi citești viața, tu-mi citești blogul, și nu văd de ce ți-ar fi jale.

  4. cn Martie 23, 2013 la 1:11 am #

    ei hai shom pizdi cu umniceala .blogu nu fasi parte din viata ta? Jali de suferinta ta si ca creieru tau nu poate uita o lashara

  5. cn Martie 23, 2013 la 1:13 am #

    tu ai inteles sensu la si am vrut sa zic

    • gingercats Martie 23, 2013 la 1:14 am #

      am înțeles. dar nu cred că e ok oamenilor să le fie jale. vaapșe eu cred că ăsta-i un sentiment oleacă koncenâi.

  6. cn Martie 23, 2013 la 1:15 am #

    da sa-ti fie dor di pidari nu-i sentiment concenii?

  7. cn Martie 23, 2013 la 1:22 am #

    nu tot akolo stare sau sentiment?ap nu shi proasta

  8. cn Martie 23, 2013 la 1:34 am #

    tat s poate de unicitojit dac vrei ,da tie dac iti plasi sa suferi sh esti mazohista ap gindestete mai departe la un pidar pe cind el isi continua viata fericit:*

Lasă un răspuns

