somn ușor

20 Mar

aș vrea să mă învăț odată să nu mai trag de ușile pe care scrie ”împinge” și cu această ocazie să deschid șampania de pe poliță și să curăț mandarine la toți prietenii mei, și să termin desenul început săptămâna trecută, și tu eventual să-mi faci cunilingus și mie să-mi vină brusc inspirația.

dar problema e că în mine sunt  frecvente dureri de cap și așa cum tu ești tare optimisc și probabil конченый, ai să-mi sari în cap cu ”doare, deci există”. ei și pohui, mă gândesc eu în timp ce înghit a patra pastilă.

mie nu știu cum îmi e rău în suflet.
și îmi e somn.

de aceea mă duc să beu.

6 răspunsuri to “somn ușor”

  1. / Martie 20, 2013 la 5:30 am #

    culcate sh nu mai bea ..pastilele ajuta numa daca vreai tu

    • gingercats Martie 20, 2013 la 6:04 am #

      deamu-i dimineața. mâine, las că mâine mă culc.

  2. / Martie 20, 2013 la 9:24 pm #

    culcate

  3. / Martie 20, 2013 la 9:30 pm #

    ok? 🙂 sh be apa surprindeti ficatul

Lasă un răspuns

