cromatic

14 Mar

eu azi port pulover verde și o broșă-n chept. aurie. un trandafir auriu cumpărat câțiva ani în urmă pe când eram copchilă mititică și frumoasă și mă plimbam prin piața de lângă teatru eminescu cu piva-n mână și căscam gura la tablouri. de ce? să șie.
***
când viața îți pare amară, încearcă să o scoți din gură.

sau pune zahăr în ceai. по вкусу.

у вас великолепный вкус. you taste great.

***

-my family and my education.
-and where is your place on your list of priorities?

îmi pare că so gruzit oleacă, sau so emoționat. apoi o tăcut. apoi o zic să io-s deep thinker și mo întrebat de ce mereu când mă vede eu îs tristă. cretin.

***

-Мне нужно тебе кое-что сказать.

-говори.

-ты мне нравишься.

-извини.

-Я хочу тебя поцеловать.

-молодец. мы все чего то хотим.

(shit, shit, shit, motherfucking motherfucker. suka blea a hule eu în engleză mă matiresc în gând? pizda măsii. al patrulea pe săptămâna asta, parcă i-o apucat primăvara de penis pe toți)

***

îi frumos să te uiți cum o niggerșă bea suc de prune roșii din sticlă străvezie. cromatic de frumos. la fel de frumos cum ai vedea degetele tale albe cu unghii de un roșu intens ținând pixul cu motive florale florișele pe el și scriind huinele, fignele în carnetul cu copertă neagră. și vaapșe, ochii mei multe lucruri ceotkie văd.

***women are bitches and men are rapists. this is how life works. ceotka, mă gândesc eu. până și viața are de lucru. du-te și-ți caută de lucru.

***

-pass me the brown sugar sweety

-you bloody rasist, zic eu cu jumate de zâmbet pe față și iau pachețelu cu sweetener.

***

nu există nimic mai enervat decât un cretin francez care te întrerupe cu gunoiul lui informațional în timp ce citești nietzsche. oxygen thief, cum zice un drug de al meu.

***

îmi bate vecinu-n geam. cred că o venit dealeru. mă duc să cosăsc iarbă.

***
cromatic, necromantic, romantic.

9 răspunsuri to “cromatic”

  1. repsik Martie 15, 2013 la 4:23 pm #

    ce zi faina ai 🙂

    • gingercats Martie 17, 2013 la 5:05 am #

      da, dar nu e fain când ai zile faine dar nu te poți bucura de ele.

  2. Poncik Martie 15, 2013 la 8:55 pm #

    nu iti plasi cind patanii se intereseaza de starea ta ? 😀

    • gingercats Martie 17, 2013 la 5:06 am #

      nu-mi place când oamenii se bagă-n suflet. în rest tăt îmi place.

  3. Cici Martie 16, 2013 la 2:48 pm #

    Mititica si frumoasa asta la cati ani?

  4. Nauru wczasy Martie 17, 2013 la 2:39 am #

    Usually I don’t learn post on blogs, but I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at and do it! Your writing style has been amazed me. Thank you, very great post.

  5. nu conteaza Martie 19, 2013 la 4:12 pm #

    ai tumblr?

Lasă un răspuns

