vitamine

10 Mar

șuncă, pivă, cașcaval. creion negru pentru ochi. șosete de lângă, pijama și spate lipit de peretele de cărămidă al casei. eu și cafeaua mea, el și țigara lui.

în fiecare dimineață de duminică eu cred că mie cineva mi-o luat amintirile de ieri seara, mi le-o mototolit, mi le-o rugumat oleacă, mi le-o ars cu vreo brichetă făcută-n china și apoi mi le-o băgat atent înapoi în cap.

țin eu minte cum stăteam la stație și huipaimi de ce așteptam un bus care demult o încetat să treacă pe acolo, țin minte cum trei curve fete se țineau de asfalt ca să nu cadă jos trecând pe lângă mine, țin minte lumina felinarului și fețe de arabi pe stradă. țin minte cum mergeam zburam la vale. țin minte că nu știu precis cum am ajuns acasă. țin minte mirosul de iarbă și alcool îmbibat în păru meu roșcat. țin minte că dimineața poate fi câteodată după amiază.

este diferența între a fi om cu pizdă și pizdă cu om.

 

Lasă un răspuns

