trist

10 Mar

deseori când am bjâcuri eu desenez sau mă culc să dorm așa că azi seara eu m-am trezit cu ideea că pahodu nu mai am mandarine pe poliță și că trebuie să o întreb pe mama dacă eu am fost planificată sau pur și simplu un ups.

în copilărie eu am avut cei mai ceotkie prieteni. imaginari. eu probabil toată ziua vorbeam cu ei și credeam că viața-i frumoasă. noi ne jucam de-a ascunselea, și căsuțe construiam, și melci prindeam și fluturi, și eu iubeam să merg singură cu prietenii mei imaginari prin parc și prin jurul blocului, cel mai probabil nu pentru că ai mei considerau perfect normal ca la patru ani copchila să umble singură brambura, dar pentru că mama era la institut, tata la lucru iar dădaca dacă nu-mi ardea hrișca păi cred că se certa cu drugsu la telefon.

și iacașă am crescut eu.

de ce să faci un copil dacă știi că nu o să ai timp să-l crești?

 

6 răspunsuri to “trist”

  1. lala Martie 11, 2013 la 12:18 pm #

    ups?

  2. joan Martie 12, 2013 la 3:38 pm #

    poti sa-mi recomandezi o carte de un pohuism nedepresiv si eventual ceva ironie? mersi

    • gingercats Martie 14, 2013 la 10:03 pm #

      majoritatea cărților pe care le citesc îs depresive. încearcă post office de bukowski, e destul de pohuistă.

  3. repsik Martie 13, 2013 la 11:02 am #

    Joan citeste „M-am hotarit sa devin prost” Martin Page

    • joan Martie 13, 2013 la 4:18 pm #

      thnx

Lasă un răspuns

