gânduri de primăvară

5 Mar

în timp ce curăț o mandarină mă întreb dacă este cineva care apreciază mai mult soarele decât cel care-l vede o dată în an. cu aceeași ocazie mă mai întreb dacă covrigii își simt gaura din suflet.

eu tare tare tare aș vrea să mă învăț odată să nu mai trag de ușa pe care scrie ”împinge”, și să pot bea mai mult de șapte beri, să simt fără să fiu tristă, și iarbă să fie oleacă mai ieftină, și acasă aș vrea, să mă plimb primăvara când nu-i nici cald nici frig pe o veronică micle sau pe un eminescu la vale, și să fie soare, și apus, și oameni dragi, și pivă florișele-n mână și aș mai vrea să am destul curaj ca să las totul nahui baltă și să plec în lume.

fii iepurașul meu de soare.

6 răspunsuri to “gânduri de primăvară”

  1. :)))) Martie 5, 2013 la 11:04 pm #

    mi-o placut ,mai ales sfirsitul eu pot sa fiu iepurash 😀

  2. joan Martie 6, 2013 la 12:17 pm #

    mersi mult pentru ca scrii. ma incurajeaza in momentele grele sau de plictiseala

    • gingercats Martie 6, 2013 la 5:19 pm #

      mulțumesc că-mi spui asta, dajă tare.
      de ce joan?

      • joan Martie 6, 2013 la 5:30 pm #

        imi place si ma inspira joan jett.

      • gingercats Martie 10, 2013 la 6:36 pm #

        ceotka.

Lasă un răspuns

