eu pe tine

2 Mar

”eu pe tine te iubesc, dar nu te iubesc așa cum se iubesc oamenii, eu pe tine te iubesc într-adevăr”

ți-am zis eu azi ție. și tu m-ai cuprins deși între noi sunt mii de oameni proști și cretini, și case părăsite, și clădiri înalte, iar eu nu știu cum am zâmbit, nu cu buzele dar cu sufletul, eu dajă am uitat că azi m-am angajat să lucrez ilegal, că sunt de fapt tare dezămăgită și tristă, eu am uitat hrișca pe aragaz și am răsturnat lapte pe ciupic, eu am lăsat fereastra deschisă și dajă nu-mi găseam cheile, deși ele erau lânga sticla cu lichior.

noi ambii știm că până și primăvara soarele apune. de aceea noi suntem pizdoși.

***
eu și el, noi, mâncam covrigi cu glazură pe scaun în cimitir și porumbeii mâncau firimituri pe iarbă lângă noi și eu cred că tot era normal, pentru că oamenii îs imbecili și se tem de morți fără să se gândească că de fapt cei vii fac mai mult rău.

***

”eu pe tine te iubesc, dar nu te iubesc așa cum se iubesc oamenii, eu pe tine te iubesc într-adevăr”

24 răspunsuri to “eu pe tine”

  1. yokahama Martie 3, 2013 la 8:59 am #

    ma bukur din suflet ca ai revenit si scrii mai des…..o perioada devenisei absenta

  2. nivajna Martie 3, 2013 la 2:28 pm #

    ebati tsaranilor credets ca inspiratia cade din pod ? hai e asa scrie la comanda voastra vrets? dalbaiobi prosti si sintets

    • gingercats Martie 3, 2013 la 3:08 pm #

      +1.

    • yokahama Martie 3, 2013 la 5:19 pm #

      doar din respect fata de gignger nu iti spun ceea ce ai merit.good luck

      • gingercats Martie 3, 2013 la 5:35 pm #

        ginger îți mulțumește.
        rari sunt oamenii care înțeleg.

  3. nivajna Martie 4, 2013 la 8:04 am #

    da si merit? axaxaxa si pot sa merit pentru un adevar spus? cuvintele tale spuse din abida? m-am saturat sa vad atitsa prosti ,vadca tu nu scrii nish o pula ca nu te fute nica sa scrii, da dicea toti cereti sa va scrie la comanda, cind va vad

  4. lealea Martie 4, 2013 la 6:41 pm #

    te-i indragostit iar?

  5. lealea Martie 4, 2013 la 11:28 pm #

    ma bucur pentru tn sper sa nu te dezamagesti iar

    • gingercats Martie 5, 2013 la 12:37 am #

      mulțumesc.
      Îi alt fel de iubire, nu de aceea care dezămăgește

  6. lealea Martie 5, 2013 la 10:07 am #

    da de care?

  7. :)))) Martie 5, 2013 la 7:48 pm #

    Eu pe tine :33

  8. :)))) Martie 5, 2013 la 8:09 pm #

    sh eu cum sa inteleg raspunsu tau?

  9. :)))) Martie 5, 2013 la 8:26 pm #

    ei ghini :333

  10. :)))) Martie 5, 2013 la 8:37 pm #

    cum viata?

  11. :)))) Martie 5, 2013 la 10:17 pm #

    da hz pahodu sura

  12. :)))) Martie 5, 2013 la 10:32 pm #

    da dc urata?

Lasă un răspuns

