orgasmul care inspiră.

1 Mar

deși america nu a fost descoperită, ci găsită, eu cred că nu-i nimic mai imbecil decât să cauți fericirea. probabil pentru că fericirea e un fel de naiobcă, ca și iubirea  moș crăciun, dar dacă oamenii ar afla asta, cred că s-ar strânge într-o zi de luni și s-ar sinucide liniștiți, sau ar goli rezervele de ciocolată. dar asta-i altă poveste. din cauza fericirii eu m-am certat azi dimineață cu mine, am trântit ușa, am pus fularul, mănușile, căștile și voința pe mine, și am iești din casă.

și totuși e tare ceotka să mergi brambura prin locuri necunoscute, printre oameni necunoscuți, și să te cauți pe tine. poate o să te găsești în reflecția vitrinei unui magazin second hand, poate nu, dar nu e asta important de fapt. de fapt e important să simți cum-ți intră aerul rece pe nări, cum trece prin suflet și ajunge-n plămâni.

viața e urâtă, de aceea eu sunt probabil/încă capabilă să-i simt momentele frumoase.

spune-mi tu ce este mai plăcut decât un duș fiebinte după o plimbare lungă și rece, duș în care masturbezi cu plăcere gândindu-te la nimic, pentru că ajungi într-un moment când  nimic îți pare atrăgător.

iar apoi, ieșind din duș, simt pe piele aerul răcoros din cameră, iau cana cu cafea în mână și mă așez încetișor pe masă. îmi înmoi buzele moi, calde, umede, care șase minute în urmă sunau a orgasm în spuma bej a cafelei, în timp ce întreg corpul îmi lunecă picături de apă și udă covorul ros de timp și de tălpi.

cafeaua e ca și iubirea, dar nu pentru că se termină și io inevitabil, ca proasta, de minim cinci ori pe zi iau câte o gură de zaț, dar pentru că cu cât e mai amară, cu atât e mai memorabilă.

mergeam prin viață și m-am pierdut. și de atunci îs потерянная.

orgasmul care inspiră.

Un răspuns to “orgasmul care inspiră.”

  1. Nauru wakacje Martie 9, 2013 la 8:17 am #

    This is really interesting, You are a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your website in my social networks!

Lasă un răspuns

