existențialism.

23 Feb

eu parcă nu mai pot să scriu, parcă mănânc ananas, parcă vinul se termină, parcă что-то не то. это джаз развитого поколение.

eu azi am fost trezită tare brusc și нежно de vecinul meu care mi-o întins pe fereastră cana cu cafea și țigara lui. șap eu, cu plapuma pe umeri și părul zburlit și roșcat, am stat cu dânsu la un fum, la o cană cu picățele de culoarea lavandei plină cu cafea solubilă ieftină și la o discuție tare взбадривающая  despre situationism. bună dimineața, what if I go dressed as a santa clause but without trousers in the pub and start preaching?

pentru că azi e sâmbătă și pentru că azi e trist, eu am luat mâța la mine-n cameră, ne-am închis cu cheia și ne-am făcut de cap. și atunci eu am înțeles că cititul înlocuiește într-o oarecare măsură gânditul. iar în cazul dat, tristețea mea aproape cronică e aproape motivată. probabil e trist să descoperi că gândurile la care tu țineai cel mai mult și pe care le credeai cele mai personale și яебу, au mai fost avute de scriitorii anilor 50-60 din america. Америка мать вашу.

То ли чая выпить, то ли повеситься.

eu aș izbucni în lacrimi dar nu văd sens.

100 răspunsuri to “existențialism.”

  1. Poncik Martie 11, 2013 la 10:01 pm #

    si conteaza cum ii afara cind inauntru e -942564?

Lasă un răspuns

