dacă inima

17 Feb

când o să le cadă zebrelor dungile și flagurile americii no să mai fie făcut în china, când tu n-ai să mai îndrăznești să apari nefocusat la mine în fotografii, când oamenii o să înțeleagă că indiferent cât de parfumați, frumoși și pieptănați îs, oricum o să moară, atunci, poate atunci, eu o să fiu oarecum fericită.

aș putea să mă joc cu tine, cu mâța, cu focul, clitorul, sau de-a ascunselea, dar nahui să te joci când până și berea expiră.

tu ce vezi când închizi ochii?

7 răspunsuri to “dacă inima”

  1. Eu Februarie 17, 2013 la 3:34 pm #

    eu vad intuneric..da tu?

  2. Eu Februarie 17, 2013 la 4:04 pm #

    cum ii e?

  3. blea Februarie 17, 2013 la 10:17 pm #

    da chiar cum e lumea ta interioara?

  4. asshole Februarie 25, 2013 la 11:27 am #

    tu ai inima? serios?

Lasă un răspuns

