Любови цвета ультрамарин

16 Feb

-mam’, ieri am fost acasă la unu…
-mam’, eu ies cu acela de 29

-mam’, tu ești la mine ceotkaia.

-mam’, el mo sunat.

-mam’

***

matur ești nu atunci când te fuți fără prezervativ sau bagi pule țigări în bot. matur ești atunci când mama te înțelege.
***

eu azi am înțeles că e запросто să te simți bătrân când ai 19. și ce dacă beu, și ce dacă fumez, și ce dacă ajung sus des, oricum o să ajung nimeni, exact ca tine.

când tu m-ai întrebat de ce mă zbat când sensul n-are viață, de durere mi-am mușcat buza și a rămas ruj pe dinte, și ți-am zis că mai bine mor de ciroză decât de plictiseală.

când tu m-ai întrebat cum e să fii obosit când nu ții somn, ți-am zis că seamănă într-un fel cu minetu cu prezervativ, iar tu de durere mi-ai mușcat buza, și ți-a rămas ruj pe cămașă.

Любови цвета ультрамарин.

când ajung să ascult lara fabian, mă întreb de ce femeile, deși au țâțe și clitoris, îs proaste.

tot cam atunci mă întreb cum dracu să scrii frumos când tot frumosul din jur e urât?

pentru ce să te uiți într-un punct când poți pune punct la tot.

16 răspunsuri to “Любови цвета ультрамарин”

  1. blea Februarie 17, 2013 la 5:32 pm #

    tu esti feminista

  2. blea Februarie 17, 2013 la 8:50 pm #

    foarte foarte aproape de a fi una, spune dar ce te desparte de a fi feminista?

    • gingercats Februarie 17, 2013 la 8:53 pm #

      ele îs tare proaste și visătoare, și idealiste.

  3. blea Februarie 17, 2013 la 8:56 pm #

    ei de parca tu nu ai fi asa…

  4. blea Februarie 17, 2013 la 9:21 pm #

    visatoare esti 😉

  5. hriu Februarie 24, 2013 la 11:21 am #

    Tu ziceai ca la 13-14 ani aveai relatii rele cu parintii…de ce?

    • gingercats Februarie 24, 2013 la 4:28 pm #

      pentru că oamenii îs concinâie, iar atât eu cât și părinții mei suntem oameni.

  6. hriu Februarie 24, 2013 la 4:36 pm #

    la tine parintii is divortati?

  7. hriu Februarie 24, 2013 la 5:18 pm #

    cauza principală în confictele voastre era că ei nu te înțelegeau?

  8. hriu Februarie 24, 2013 la 11:55 pm #

    da nu cumva reciproc?

Lasă un răspuns

