obsesie

30 Ian

E atît de bine
să te trezești dimineața singur
și să nu trebuiască să-i spui cuiva
că-l iubești
cînd nu-l mai iubești.

o zis odată cineva.

eu parcă aș avea mult de spus da vreau să tac, eu parcă vreau să beu dar nu mi-i sete.

ieri seara mi-am făcut un prieten, pentru că atunci când cădeam de pe trotuar pe viață, l-am sprijit să nu cadă și el. dar mai puțin metaforic, eu eram bată, el era bețivan.

***

când îl citești pe camus și privești filme ca salo, nu prea am multe de zis, pentru că pentru mine zice alcineva.

eu m-am gândit azi la tine, și am simțit un pic de dor și foame, și ți-am zis și ție.

tu m-ai fi cuprins frumos dacă nu erau câteva vame, râuri, poduri, urne cu gunoi, clădiri sure și nori plini cu ploaie între noi.

***

în propria degradare eu mi-am comandat ieri un vibrator, în timp ce înghițeam oleacă de bere și citeam cu picioarele pe perete. sau cu perete sub picioare. viața-i frumoasă când ești viu. а нам все равно.

împăcare sufletească, zonă de confort, pivă, sănătate.

47 răspunsuri to “obsesie”

  1. Reflectie Ianuarie 31, 2013 la 11:05 am #

    barbatii nu te mai satisfac? 😀

  2. Reflectie Ianuarie 31, 2013 la 12:48 pm #

    dc?

    • gingercats Ianuarie 31, 2013 la 11:29 pm #

      saci iraționali de complexe și frustrări sexuale cu gânduri și acțiuni dictate de dorințele efemere ale penisului, iubesc din egoism. cu o deosebită aroganță și infidelitate atât emoțională cât și fizică mascată în romantism diabetic.

      iată de ce.

  3. Reflectie Ianuarie 31, 2013 la 11:43 pm #

    aa…da ai putea sa traduci? 😀

  4. Reflectie Ianuarie 31, 2013 la 11:48 pm #

    a nu, gata am inteles sensu ,dar pre frumos iai descris 😀

  5. Reflectie Februarie 1, 2013 la 12:35 am #

    sti duci sa maninci sub patura :d ah si vreu niste prune uscate cu nuci sau un shashlik cu jin de casa :<

  6. Reflectie Februarie 1, 2013 la 12:47 am #

    blea da eu vroiem sa vorbim despre mincare 😀

    • gingercats Februarie 1, 2013 la 12:50 am #

      despre dânsa nu trebuie de vorbit, pe dânsa trebuie de iubit.

  7. Reflectie Februarie 1, 2013 la 12:51 am #

    unica care merita iubirea noastra :d

    • gingercats Februarie 1, 2013 la 12:57 am #

      ei nu chiar așa. ea e pe prima treaptă în piramida lui maslow, și noi nu numaidecât să iubim ceea fără de ce nu putem trăi.

  8. Reflectie Februarie 1, 2013 la 1:03 am #

    dc sa nu iubim ceea ce se poate de iubit?

    • gingercats Februarie 1, 2013 la 1:08 am #

      da de ce în deobște să iubim? nu mai bine să bem pivă, să citim și să ne uităm la filme?

  9. Reflectie Februarie 1, 2013 la 1:21 am #

    ar fi posibil ,dar cum sufletu nostru tinjashti tat timpu la iubire sh vseo takoe paliubomu la un moment dat o sa ne vina doru de iubire asta cum nu ai minca o saptamina si vine o foame mare am putea sa numim asta foame de iubire 😀 si pina la urma cum am putea noi sa bem piva sa citim si sa privim filme daca n-am iubi sa facem asta ?)

    • gingercats Februarie 1, 2013 la 1:24 am #

      eu nu iubesc, mie-mi place.
      știu eu, iopt de suflet. de aceea eu-mi înăduș fiecare seară sufletu-n pernă ca să tacă și să moară de foame. muribî-ar mai repede.

  10. Reflectie Februarie 1, 2013 la 1:31 am #

    s vedi ca iti place sado-mazo 😀 tu ase spui pentru ca pahodu iubirea pe tn te-o tradat, ai nevoie tu de utishanie multa cineva care sa te iubeasca tare

    • gingercats Februarie 1, 2013 la 1:36 am #

      probabil. sau poate eu pur și simplu vreau să limitez interacțiunea dintre prostia mea și lumea din jur. ca orice om mediocru am cred că nevoie și io de laskă și iubire, dar știu că sunt oameni care mă iubesc (de genul frati-meu, mama, un prieten), și parcă încerc să mă mulțumesc pojizni cu asta. standartele mele după ultima experiență s-au ridicat do nebesah, și io știu că nimeni no să poate vreodată corespundă lor, de aia, pivă și sănătate să fie.

  11. Reflectie Februarie 1, 2013 la 2:03 am #

    stii iaca daca nu era pidaru aldi ultima ta experienta oricum se gasea mai tirziu alt pidar care era sa-ti schimbe gindirea despre barbati …pina la urma nu poti traii doar cu piva ..eu b teash iubi daca nu ash fi fata 😀

  12. Reflectie Februarie 1, 2013 la 2:51 pm #

    undeva in spania sau mexic trebuie sa fie acela care iti trebu tie acolo ramantica 😀

    • gingercats Februarie 1, 2013 la 2:54 pm #

      eu nu pot să zic cî mie-mi place ramantica. mie-mi place cineva să mă cuprindă când mi-i greu, îmi plac săruturile pe spate, îmi place mersul la filme pe la 11 seara. dar nu cred că asta-i ramantică. asta-i viața.
      eu urăsc suprizele și animalele de pluș, mie nu-mi plac cinele romantice și petale de flori aruncate prin toată casa și restul fignelelor romantice.

  13. Reflectie Februarie 1, 2013 la 3:28 pm #

    tie mai mult iti place hardcore in atnashenii? 😀

  14. Reflectie Februarie 1, 2013 la 4:17 pm #

    scuza ca s-o trimis de 2 ori…nustiu si mai pot sa-ti zic, zi tu ceva..

  15. Reflectie Februarie 1, 2013 la 4:38 pm #

    ai facus vreodata lucruri de care sa-ti para rau?

  16. Reflectie Februarie 1, 2013 la 4:43 pm #

    ciai cu coniac? 😀

  17. Reflectie Februarie 1, 2013 la 5:29 pm #

    dapui camus nu-i coniac?

  18. Reflectie Februarie 1, 2013 la 5:30 pm #

    ce lucruri?

  19. Reflectie Februarie 1, 2013 la 6:03 pm #

    ma uit cum patanii se pling si scriu statusuri ca fetele nu apreciaza baietii buni si le place sa fie calcate in picioare 😀

    • gingercats Februarie 4, 2013 la 8:13 pm #

      plângă-se cât vor. pot dajă venele să și șe tai. nahui ne ducem noi toți cu așa pațani.
      cică pațani. distractiv.

  20. repsik Februarie 2, 2013 la 4:31 pm #

    saci iraționali de complexe și frustrări sexuale cu gânduri și acțiuni dictate de dorințele efemere ale penisului, iubesc din egoism. cu o deosebită aroganță și infidelitate atât emoțională cât și fizică mascată în romantism diabetic.

    iată de ce.(buna specie, sper ca exista si o alta)
    interesanta pozitie, sau mai degraba opozitie, cred ca dupa ce atingi un nivel de pohuism, el lent trece in unul hedonic, si pe urma descoperi ca tot ceea ce e pur fizic deja se transforma in anacronie cu starea ta de spirit, si te zakaalibeeesti de tot, si devii gol. Te ascunzi in vizuina, stai, si meditezi, da ce sa faci mai departe, da mai departe nu-ti ramine decat sa accepti realitatea, a ta personala, nu a lumii, da a ta personala, si sa speri.

    • gingercats Februarie 4, 2013 la 8:14 pm #

      tu foarte corect ai scris și eu zic că da. foarte da.

  21. repsik Februarie 2, 2013 la 4:51 pm #

    probabil asta si este obsesie, obsesie de a spera, si pe urma de a zbiera de ciuda sau whatever

    • gingercats Februarie 4, 2013 la 8:15 pm #

      speranța îi cel mai prostesc lucru de care-i capabilă feerica ființă umană.

  22. Lenka Februarie 4, 2013 la 2:28 am #

    atatia baieti imprejur si ai decis sa iti i-ai un vibrator …

    • gingercats Februarie 4, 2013 la 8:19 pm #

      da. pentru că vibratoarele nu-ți cer felație, nu te înșală,nu se uită la alte țâțe/cur când merg de mână cu tine pe stradă, nu te fut la cap,nu se bagă să te sărută după ce mănâncă siliotkă, vibratoarelor nu trebuie să le dai отчет și nici macăr nu trebuie să le povestești ce ai făcut ziua.

      • Lenka Februarie 5, 2013 la 12:47 am #

        suna nostim
        cu vibratorul nu o sa simti caldura .. ci doar placere si mozoale la miini ))

Lasă un răspuns

