acasă

20 Dec

câteodată trebuie să te întorci acolo unde nimic nu s-a schimbat pentru a înțelege cât de mult te-ai schimbat tu.

iaca și m-am întors. blea.

dă să-ți lămuresc unde e acasă.

acasă e acolo unde intru și mirosul casei îmi trezește mai multe amintiri decât pot încăpea în capul meu, unde zâmbete, lacrimi, beții, orgasme, certuri, uși trântile, săruturi, cafele, vise, nopți nedormite, iubiri trecute,  dezămăgiri, promisiuni, primii biscuți scoși din cuptor, toate se amestecă, în timp ce eu pășesc pe podeaua cafeniu-închis și tac.

acasă e acolo unde fratele pe frigider mi-a lăsat sub patru magneți un desen și o schimonoseală de litere în engleză.

acasă e acolo unde parcă și furculițele se bucură să mă vadă, unde deschid orice dulap și simt acel ”ceva” înăuntrul meu, pentru că văd toate chițâbușurile și nimicurile mele cu care am crescut emoțional.

acasă e acolo unde mănânc биточек în timp ce umblu în cercuri și mă mir cum am putut trăi altundeva.

acasă e acolo unde până și firul de la internet intră mai ușor în calculator.

acasă e acolo unde culorile îs mai aprinse, unde parcă aș cuprinde pereții și aș scri poezii despre ei și despre ce ei au văzut, unde mă culc pe podea și-i mulțumesc că a fost mereu alături când îmi era greu.

acasă e unde fumam goală la balcon iarbă în timp ce mă uitam la luminițele vecinilor de peste drum, și la frunzele copacilor, și unde eram mult mai sus de etajul șase.

acasă e acolo unde fiecare fir de praf e plin de amintirile mele, unde ating cutia cu pixuri și-mi amintești cum a ajuns ea să stea acolo, unde deshd dulapul de haine și deja știu cum o să mă îmbrac, unde albiturile de pat nu-s pur și simplu bucăți de stofă, unde masa nu e masă dar e masa mea, unde fundul nu mă doare dacă stau mult pe podea.

acasă e acolo unde am avut cel mai frumos sex vreodată, e acolo unde blea m-ai îmbătat de zeci de ori și unde adormeam zâmbind în brațele lui.

acasă e acolo unde am făcut primul piept de pui cu cașvacal în cuptor.

acasă e acolo unde din geam se vede întreaga mea viață, unde știu istoria fiecărui obiect și el știe istoria mea.

acasă e acolo unde în baie pe mașina de spălat încă stă periuța mea de dinți veche, și brățara pe care o purtam vreo trei ani în urmă, și agrafa de păr cu tigrișor.

acasă e acolo unde totul a rămas netins de la plecarea mea.

acasă e acolo unde țin telecomanda de la televizor fără să-l aprind, așa, doar de dorul telecomenzii.

acasă e acolo unde mă simt în siguranță, unde mereu știu că mă așteaptă ”casa”.

acasă e acolo un am avut cele mai frumoase amintiri.

16 răspunsuri to “acasă”

  1. GingerDogs Decembrie 20, 2012 la 6:03 am #

    acasa-acolo undi te poti duce la wc cu usa deskisa 😀

  2. GingerDogs Decembrie 20, 2012 la 11:44 am #

    daaaa sh peurma cu temperatura c te-o luat curentu 😀

  3. GingerDogs Decembrie 20, 2012 la 11:53 am #

    asta damu depinde 😀

  4. GingerDogs Decembrie 20, 2012 la 12:02 pm #

    clasnii nume ashei? 😀

  5. nunu. Decembrie 21, 2012 la 9:52 pm #

    eu cand m-am intors acasa
    simteam ca vreau sa schimb tot.

    dar asa si n-am facut-o :\ oricum nu stau mult))

    • gingercats Decembrie 22, 2012 la 9:56 am #

      😀 eu ciota ma simt straina acasa, si-i oleaca abidna.

      • nunu. Decembrie 22, 2012 la 1:28 pm #

        ei fыs 😀 [n-am diacritice aci*]
        nu ma simt straina. schimbata!?/diferita!?. camera doar ramane neatinsa :[ [dar daca o vad doar noaptea si atunci pe intuneric… 😀 kiss works fine!]

        p.s:vezi pe cine lasi stapan cand pleci
        ^^

      • gingercats Decembrie 27, 2012 la 4:18 pm #

        nimeni nu-i stăpân când stăpânu nu-i acasă 😀

  6. Lealea Decembrie 22, 2012 la 1:54 pm #

    da eu mash duce amu in ograda unde 4 ani in urma ma dadeam la saniush si miam petrecut copilaria da ma tem nushtiu dc..pahodu so schimbat atmosfera piacolo ..

    • gingercats Decembrie 27, 2012 la 4:18 pm #

      ceotka, eu odată am fost în ograda de unde am plecat când aveam 5. așa ne to era tot 🙂

  7. Lealea Decembrie 28, 2012 la 9:46 am #

    ii trist..parca vrei sa te intorci in momentele unde tat era mai altfel ..ma enerveaza ashe momente cind vrei da nu poti schimba nika:(

Lasă un răspuns

