mârâială

5 Dec

-what else besides chocolate do you like?

-you.

mulțumesc.
 și ție nimic nu-ți mai trebuie, pentru că tu, fără să știi, ești puternică. mai puternică decât spirtul sau настойка календулы.  
vreau să-ți aud vocea vibrându-mi pe coaste, vreu să inchid ochii dar mă tem să nu adorm, vreau să înțelegi ce simt dar nici eu nu mai înțeleg.
I hurt myself today to see if I still feel, because я люблю правду и я люблю оправдываться, după care, îngrozită de rezultat, mi-am ros albastrul de pe unghii în timp ce numărăm câte ore n-am dormit. 54.

știi, m-am zaibit eu de caruselu asta a vostru. tu te uiți la mine și vezi un zâmbet frumos și două țâțe, tu nu vezi că înăuntru până și singurătatea s-ar spânzura de singurătate, că inimă mea nu-i decât o bucată de mușchi, la fel că penisu tău, tu nu vezi că pur și simplu vreau să adorm în brațele cuiva, fără să fiu futută inate de asta, și să mă simt în siguranță, și să-mi fie bine, și a două zi să nu fie luni, și să nu am griji, și la lucru să nu trebuiască de dus, și esee de scris, și mamei de sunat, și de îmbrăcat sau de hrănit pisica.

dar, chiar dacă tu ai vedea toate astea, oricum tu n-ai înțelege.

tu blea zici că numai ochilor le crezi, într-o lume în care oamenii respiră iluzii optice și își bagă silicon în buze, fund și creieri. într-o lume unde, sicer vorbind, tu nu ești nimic mai mult decât ceea ce cred alții că tu ești.

dă-mi whisky și cafea și închide-mă într-o cameră întunecată plină cu dragoni invizibili. dar cel mai important, te rog, cuprinde-mă și nu mă pierde, pentru că eu deja m-am pierdut.

eu trăiesc acolo unde nu-i soare, soarele trăiește acolo unde eu nu-s, și căile noastre niciodată nu o să se mai intersecteze vreodată, pentru că eu mă mut pe partea cealaltă de luna, și mai pun câteva galaxii și oceane între noi, pentru că mie mi-a fost atât de bine cu tine, pentru că eu pahodu m-am îndrăgostit, pentru că eu mâine am decis să fac avort micilor mei fluturi din stomac și creier, pentru că eu promis să fiu puternică, pentru că eu nu am nevoie de nimeni, pentru că mie și așa mi-i rău, dar e mai bine să-mi fie rău în singurătate.

tu știi că după 56 de ore fără somn, senzația e că și după ecstasy? mă duc să prind кайф.

40 răspunsuri to “mârâială”

  1. Tapeta Decembrie 5, 2012 la 5:54 pm #

    Am plins

    • gingercats Decembrie 5, 2012 la 6:57 pm #

      mă simt de parcă ar trebui să te mulțumesc.
      de prea mult rău sau de prea mult bine?

  2. Tapeta Decembrie 5, 2012 la 7:56 pm #

    de prea mult adevar

  3. Tapeta Decembrie 5, 2012 la 8:14 pm #

    si de regaseala si te admir mult pentru tot ce scrii

  4. stubeitudor Decembrie 5, 2012 la 9:15 pm #

    debil. sa mor eu, 54 de ore ?

  5. J Decembrie 5, 2012 la 11:19 pm #

    Plaaaa vreu asa prietena ca tine..vreu tare tare TARE 😀

  6. J Decembrie 5, 2012 la 11:52 pm #

    fata da shi? 😀

  7. J Decembrie 5, 2012 la 11:58 pm #

    m-am referit prietena da nu in alt sens:DD s vede k esti sincera si deskisa si imi place cum gindesti

    • gingercats Decembrie 6, 2012 la 12:17 am #

      ap de asta am întrebat 😀
      kruta anyway, mulțumesc măricel and, well, we could be friends 🙂

  8. Niki4 Decembrie 6, 2012 la 8:09 am #

    credc` după ce am citit, plec să mai trag un fum, dammn.

    • gingercats Decembrie 6, 2012 la 3:00 pm #

      vad ca daunez grav sanatatii dumneavoastra.

      • Niki4 Decembrie 6, 2012 la 8:28 pm #

        nu dauneaza, ps al 2-lea abzaț, așa frumos expusă, mai reală ca realitatea și mai romantică ca romantica, pizdos adică)

      • gingercats Decembrie 6, 2012 la 9:54 pm #

        mai plăcut decât plăcerea o fost să citest așa comentariu 🙂 mulțumesc

  9. J Decembrie 6, 2012 la 4:39 pm #

    ap atunci tu esti sel mai bun friend a meu hug 😀

  10. huiancik. Decembrie 7, 2012 la 8:44 pm #

    si mai fasi?

  11. huiancik. Decembrie 7, 2012 la 8:45 pm #

    suka si nii huiova nish nam cu sini vb

  12. Huiancik. Decembrie 8, 2012 la 8:51 am #

    ce ai fasi dac ai fi patan si padruga teo lasat?

  13. huiancik. Decembrie 8, 2012 la 6:22 pm #

    sh dac nu pot?

    • gingercats Decembrie 8, 2012 la 6:33 pm #

      înseamnă că nu ești mujik și bine o făcut padruga că te-o lăsat.
      tot se poate, dacă ai voință.
      a da, eu tare sper că nu ești fostu meu))

  14. Huiancik. Decembrie 9, 2012 la 4:00 pm #

    Andrii? nu,nu sunt el.Si nici unul din fostii tai.

  15. Huiancik. Decembrie 9, 2012 la 7:27 pm #

    da dc tu esti ase ra?

  16. Huiancik. Decembrie 10, 2012 la 1:18 pm #

    raspunzi neahotna

    • gingercats Decembrie 10, 2012 la 1:33 pm #

      oi hospodi, toți asta-ni zic, și eu la toți zic că le-o părut.

  17. Huiancik. Decembrie 10, 2012 la 4:48 pm #

    ap pune altceva la sf inafara di punk 😀

  18. huiancik. Decembrie 10, 2012 la 6:07 pm #

    :DDD

  19. huiancik. Decembrie 10, 2012 la 6:08 pm #

    vreu sti pup si sti pup 😀

  20. Huiancik. Decembrie 11, 2012 la 5:48 pm #

    imi inkalzesti inima :* 😀

Lasă un răspuns

