tu tot vrei ca macăr cineva să vadă și să simtă ce vezi și ce simți tu?

1 Dec

lapte cu miere cu frig cu pohui cu oameni cu locuri cu mine.

se zice că mereu este ceva ce te temi să spui, cineva pe care te temi să iubești și undeva unde te temi să te duci. îmi pun căciula pe urechi și tigara-n bot și mă gândesc că de fapt, frica tare нехерово pe noi ne domină. frica să nu răcesc, frica să nu mă-ndrăgostesc, iacașă. pur și simplu nu înțeleg ce ar fi mai grav, dar dacă iată noi de exemplu,  într-o seară de sâmbătă, în loc să pierdem timpul prin cluburi străine, paturi străine și minți străine, ne-am așeza toți în cerculeț și ne-am analiza fricile, le-am pune pe policioare, le-am pune бирачкиși le-am sorta în cutii, am rămâne doar cu o singură frică, cea mai mare și mai grasă și am fi cu un infinit de frici mai liberi, mai neoameni.

eu atuncu nu m-aș mai teme să răcesc cred că, și aș purta căciulițe colorate din plăcere, m-aș juca cu focul, aș călători, aș iubi și m-aș lăsa iubită, mi-aș zgârâia genunchii și aș mânca pirog de ciocolată, aș dansa așteptând metroul și ți-aș împrumuta bricheta mea. aș fuma un joint cu mama, aș lua lecții de salsa și aș sări cu parașuta de trei ori pe zi.

într-un final, nu m-aș teme că aceste momente vor fi doar alte amintiri din rezerva mondială de amintiri.

29 răspunsuri to “tu tot vrei ca macăr cineva să vadă și să simtă ce vezi și ce simți tu?”

  1. Cristina Decembrie 1, 2012 la 2:50 pm #

    şi la un început de lună decembrie tu scrii ca pentru mine parcă.

  2. Cristina Decembrie 1, 2012 la 6:17 pm #

    ce-ai tu de gând cu decembrie?

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 11:16 am #

      decembrie mi-a promis schimbare. multă schimbare blea.

  3. Cristina Decembrie 2, 2012 la 11:21 am #

    schimbarea îi bună pentru că nu-i rutină.
    rutina e blea.

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 11:39 am #

      da blea. dar nu e vorba e rutină aici, decembrie mi-a promis alt eu.

  4. Cristina Decembrie 2, 2012 la 12:00 pm #

    te invidiez. acel alt eu ţi l-a promis mai bun sau mai rău?

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 12:05 pm #

      pentru mine mai bun, pentru alții mai rău.
      problema e că pentru eu-cel-vechi ar fi probabil greu să-l accepte pe eu-cel-nou.

  5. Cristina Decembrie 2, 2012 la 12:12 pm #

    sunt curioasă de ce.

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 12:13 pm #

      pentru că e greu să fii nouă când 18 ani ai fost veche.

  6. Cristina Decembrie 2, 2012 la 12:37 pm #

    n-ai fost veche de la început. şi nici eu şi nici nimeni.

  7. Cristina Decembrie 2, 2012 la 3:33 pm #

    amica, ce zodie eşti tu?

  8. Cristina Decembrie 2, 2012 la 3:43 pm #

    dă înainte cu coarnele, sunt o armă. şi orgoliu ai precis 😀

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 3:49 pm #

      am, încăpățânarea și orgoliu – armele proștilor 😀

  9. Cristina Decembrie 2, 2012 la 3:58 pm #

    m-ai făcut să râd. acum taci. unde zace prostie, zace şi deşteptăciune. ori tu, fato, eşti isteaţă 🙂

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 4:00 pm #

      m-ai convins să tac.
      fiecare femeie deșteaptă știe că e proastă 🙂

  10. Cristina Decembrie 2, 2012 la 4:11 pm #

    bun. adevărat. tu ai putea funcţiona pe principiul ăsta. sincer îţi zic. şi vorbeştiacum cu o introvertită incurabilă. 🙂

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 4:16 pm #

      ceotka 😀 eu mă simt o mixtură tare huiovaia de active social life și dorința permanentă să mă ascund sub plapumă, mai rar așa ceva.

  11. Cristina Decembrie 2, 2012 la 4:25 pm #

    depinde de omul cu care vorbeşti. dacă te face să lălăi sau să bagi capul sub plapumă. hibrizii şi mixturile îs cele mai bune, ascultă la mine 😀

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 4:31 pm #

      pentru că they fot every situation, și pentru că au talentu de a ascunde adânc în suflet toată herneaua care o poartă cu ei astfel încât cretinii care îi înconjoară văd numai o față zâmbitoare și două țâțe 😀
      Da.

  12. Cristina Decembrie 2, 2012 la 5:52 pm #

    nici nimeni n-o putea spune mai bine 🙂

    • gingercats Decembrie 2, 2012 la 7:12 pm #

      si cu mai multe greseli de spelling 😀
      multumesc

      • Cristina Decembrie 2, 2012 la 7:58 pm #

        dada pentru ce?
        și știi eu pot să vorbesc cu tine foarte mult fără să mă plictisesc vreun pic. 🙂

  13. $$$ Decembrie 16, 2012 la 11:18 pm #

    dai cumva niste sfaturi pe dijeaba?)))cum treb de comportat cu baietii c m-am zaibit deam 😀

    • gingercats Decembrie 16, 2012 la 11:22 pm #

      pidijeaba, frumos cuvânt 😀
      trebu de ignorat frumos, și-s a tăi 🙂

  14. $$$ Decembrie 16, 2012 la 11:48 pm #

    merci frumos 😀

Lasă un răspuns

