a zdruncina.

22 Noi

[…]

-и я уверен у тебя в жизни все получится, я щас тоже гуляю и радуюсь жизни но когдато придет момент когда ты будешь гдето в горах или на поле играться с твоим бэйбикам )))ты вспомнишь свой слова и поймешь что ошибалась)

-ei, a să ne întâlnim la 50 de ani și o să vedem, bun? niș nu știu cum să-ți explic. ai să vezi singur mai pe scurt.

-к сожалению это не будет возможно((( вот тут точно проехали …какая погода у вас?

………………………………………..

prima mea iubire  eu-am-furnici-în-stomac-de-la-tine. 10 ani nu am vorbit.

m-am ridicat fără să vreau de pe scaun și am dat muzica mai încet. am făcut un cerc în cameră, călcând de câteva ori peste niște sacoșe și amintiri și m-am oprit în fața oglinzii. doi mușchi de pe frunte s-o încordat în încercarea de a se face că nu am înțeles. tu pahodu primu m-ai tras de păr și eu pe tine prima te urmăream pe holuri în pauză. alți doi mușchi s-au încordat. zece ani au trecut de când nu am mai vorbit.

eu încet încet ahuiesc și duc mâna la frunte.

***

mai departe noi am vorbit despre vreme, despre de ce tu nu dormi, despre mașina ta, despre piep de pui prăjit, despre mama ta, despre copilăria noastră.

vreau să te cuprin.

 

8 răspunsuri to “a zdruncina.”

  1. eu Noiembrie 22, 2012 la 12:52 am #

    zaibisi articol

  2. Prisacaru Anatolie Noiembrie 22, 2012 la 1:25 am #

    Охуеть!
    Da tu esti Eminescu bai!

  3. Cartof Noiembrie 22, 2012 la 2:53 pm #

    Potato

  4. Cartof Noiembrie 22, 2012 la 5:13 pm #

    Cari tudor? poate patlajika?

  5. Gabi Noiembrie 22, 2012 la 8:43 pm #

    to help you get by

    • gingercats Noiembrie 24, 2012 la 11:56 am #

      you helped me. Linkin Park, ăh tinerețea mea.

Lasă un răspuns

