foaia

20 Noi

am deschis nevrotic plicul.

ți-am recunoscut scrisul deși nimeni nu mai trimite scrisori; ți-am recunoscut gândurile deși nu mai suntem împreună. mi-am găsit pachetul cu țigări și bricheta deși nu mai fumez.

***

am vrut pentru ultima oară să-ți absorb parfumul, dar hârtia pe care mi-ai scris aceleași huinele nu mai miroase a nimic. se simte că a(i) trecut prin prea multe mâini.

ies afară trântind ușor ușa, mă strijin de peretele de cărămidă roșiatică și udă, trag mânecile puloverului, dau părul la o parte din gură și îl las după ureche, pun țigara în gură, o aprind și trag. fumul și mirosul de tutun îmi intră în plămâni, cap, inimă. desfac foaia.

ce huinea.

țin între degete țigara și foaia și aș vrea să le fumez pe ambele, de dragul fumatului, de dragul tău. foaia ta nu e obișnuită cu umiditatea mea, de aceea peste 3 minute și vreo jumate, simt cum începe să se îndoaie. iati, fix ca tine, îmi zic eu în gând, băgându-mi țigara în bot.

argumentul tău că asta tot o fost în trecut și că acum ți-a crescut blăniță de iepuraș mă face să râd nevtemu.

numai că nu știu de ce ni-a boși. cred că mi-a intrat fum în ochi, sau în suflet.

încep atent să ard cu țigara colțul foii, astfel încât din data pe care ai scriso, în loc de joi rămâne oi.

oi.

***
mă duc să fac duș și să trăiesc mai departe.

 

 

 

 

 

 

 

 

15 răspunsuri to “foaia”

  1. Gabi Noiembrie 20, 2012 la 9:55 pm #

    They asked me how I knew my true love was true,
    I of course replied, something here inside cannot be denied.
    They said someday you’ll find all who love are blind,
    When your heart’s on fire, you must realize,
    Smoke gets in your eyes.
    So I chaffed and then I gaily laughed,
    To think that they could doubt my love,
    Yet today, my love has flown away,
    I am without my love.
    Now laughing friends deride tears I cannot hide,
    So I smile and say when a lovely flame dies,
    Smoke gets in your eyes.

    Fumușor în ochișori. Cît îs de buni toți la așa huinele. Parcă-i învață cineva la școală…
    Hug virtual, sau bere virtuală…care te face să te simți mai bine :))

    • gingercats Noiembrie 21, 2012 la 4:28 pm #

      multumesc nevirtual, si cantecu mi-o placut, si ce ai zis, si tu. :>

  2. poncik. Noiembrie 21, 2012 la 10:12 pm #

    dc scrii iar di pidaru ista? A?

  3. vafli. Noiembrie 21, 2012 la 11:04 pm #

    Mii trist :(((( vb cu mine

  4. vafli. Noiembrie 21, 2012 la 11:14 pm #

    vreu sa ma imbat si sa intru intrun somn adink frumos fara probleme 😦

  5. Cartof Noiembrie 21, 2012 la 11:26 pm #

    Vreu in apaaaa:(

  6. Vafli. Noiembrie 22, 2012 la 5:10 pm #

    mii trist de viata mea:(( n-am cu cn vorbi..am nevoie de iubire:(

    • gingercats Noiembrie 22, 2012 la 5:35 pm #

      nu, n-ai neovie de iubire. ai nevoie de cuddling și niște cărți bune.

  7. vafli. Noiembrie 22, 2012 la 10:34 pm #

    Eh..da nici viitor n-am is o oaie complexata ..caroce un sac rupt nefolositor

  8. Kpgewpdtg Ianuarie 9, 2013 la 3:48 am #

    daka ai scrie o karte ai face milioane 😀

Lasă un răspuns

