acum

5 Noi

iubire, ai grijă de mine, că mă îndrăgostesc în altcineva.

***

ții minte când cântecele de dragoste și jăle ne furnicau în suflet și ne făceau să boșim în pernă? ții minte cum ne promiteam iubire și adormeam bot în bot cuprinși, iar deasupra patului meu ardeau zeci de becușoare pizdite de pe bradul de crăciun, ții minte? asta era un an în urmă.

de atunci noi ne-am mai înșelat de câteva ori, am mai crescut, tu ai învățat să minți mai bine, eu am învățat să coc pandișpan cu mere. de atunci pământu o mai făcut un cerc, de atunci la mine păru o crescut mai lung, de atunci alte pere so copt pe copaci și alte guri te-au gustat pe tine.

acum eu seara adorm în alte brațe, și alți ochi se uită la mine, alt maiou de mujik îmbrac dimineața și de la alt parfum mă excit. acum tu știi că m-ai pierdut într-adevăr.

acum e din nou toamna.

ține, na prașeanie. https://www.youtube.com/watch?v=JNqzxmIJ8No

10 răspunsuri to “acum”

  1. sex Noiembrie 5, 2012 la 1:37 pm #

    mai ai sa scrii de pizdiuku ista?

  2. Mari Noiembrie 5, 2012 la 2:42 pm #

    felicitari

  3. Tsubaki Noiembrie 5, 2012 la 3:18 pm #

    nie ni’o placut prashialinaia pesnia 😀
    da scrii frumos romantisme deiestea)

  4. mirella Noiembrie 5, 2012 la 3:44 pm #

    tu esti geniala fato

  5. Mari Noiembrie 5, 2012 la 8:15 pm #

    ceva de genu…”magicienii se lauda ca scot iepurasi din palarii, eu am scos un bou din inima si nu ma laud” :D:D:D
    oricum mult succes, kleovii stil de a scrie 🙂

    • gingercats Noiembrie 5, 2012 la 11:05 pm #

      frumoas de adevarate cuvinte, multumesc & multumesc

Lasă un răspuns

