ceva nou

1 Noi

stau și mă gândesc, oamenii îs proști pentru că se îndrăgostesc sau se îndrăgostesc pentru că îs proști?

ora 1:55 am, tu mi-ai scris un mesaj tare subtil în care mă anunți că amuș ai să vii la mine, și eu mi-am amintit deodată de ziua de ieri.

mi-am amintit cum stăteam pe pervazul de la balcon și trăgeam cu putere în plămâni fum sur, dând din picioare și sprijinindu-ne de perete, cum mergeam printre străduțe, foșnind fruze mari de arțar, cum apoi pectoralii tăi so lipit frumos de oasele spatelui meu, cum există viață într-o garsonieră cu saltea pe podea, rafturi de cărți, perdele roase și felii de măr.

cum dimineața ne uitam la norii de pe fereastră și număral frunzele care zboară duse de vânt și gânduri, cum m-ai cuprins și m-a rugat să mai rămân, cum m-am ridicat de pe salteaua ta, cum mi-am pus puloverul și m-am dus la bucătăria ta 2×2 să fac cafeaua. cum stăteam așezată pe masa veche de lemn și așteptam să fiarbă apa într-un ceainic cu vopsea cojită și urme din ce au fost cândva flori violete pictate, cum tu te-ai uitat nu știu cum și ai zâmbit, și eu am simțit că tu demult așa nu ai zâmbit.

4 răspunsuri to “ceva nou”

  1. on mars. Noiembrie 1, 2012 la 3:34 pm #

    Si bred romantic.

  2. Lala. Noiembrie 4, 2012 la 9:26 am #

    Defapt toti oamenii is prosti,iar cind ne indragostim asta apare la iveala pentruca incepem sa fim noi insashi adica niste prosti 😀

Lasă un răspuns

