în tren.

27 Oct

care-i sensul atunci când nu-i sens?

așa cum toate ciupercile îs comestibile, iar unele doar o singură dată, fix așa și pe toți oamenii se poate de iubit, doar că pe unii numai o singură dată. eu te-am iubit de multe ori, te-am iubit în pat, la bucătărie, te-am iubit când veneai bat acasă, te-am iubit când îți spuneam că nu mai vreau să te văd, te-am iubit până și după ce am încetat să te iubesc. știi, iubirea nu e făcută din 70 de lucruri, 69 și mâncare, iubirea e făcută din iubiri mai mici, din multe iubiri mici, e făcută din multe dimineți cu picioare goale pe teracota din bucătărie, din un tu și un eu împletiți în cerșafuri albe și raze de soare, din plimbări la munte și aer curat, din coji de portocală și din apusuri, din certuri și împăcări, din flori de câmp și din bătăi cu pernele, din ceai cu bergamot și cafea uitată în frigider, iubirea e făcută în lift, la balcon, iubirea e făcută acolo unde vrem noi.

fiecare deținătoare de pisică știe că nimeni nu poate deține o pisică.

***

reflexia din geamul trenului se uită la mine. reflexia are cearcăne, o sticlă de ceva în mână și un carnet cu coperta neagră în cealaltă mână. reflexia se întreabă de ce oamenii au încetat să aibă grijă de igiena lor mentală? de ce oamenii își spală dinții de două ori pe zi, iar creierii niciodată?

lângă reflexie se așează o femeie de 40 de ani, cu unghii neîngrijite, picioare murdare, multe probleme, probabil niște copii flămânzi, facturi de achitat. reflexia sunt eu și eu simt un puternic iz de parfum ieftin amestecat cu miros de menstruație. mi se întoarce stomacul și mă întorc și eu. bag nasul în fular. miroase a mine. miroase a zona mea de confort.

nu există oameni pe care eu să-i urăsc, în schimb sunt mulți oameni pe care eu nu am pentru ce să-i mai iubesc.

Halloween мать вашу. oamenii se maschează în vseakie huinele, de parcă oamenii și așa nu ar fi huinele.
— Ты видишь в людях добро?

— Я в людях не вижу людей.

***

a da, o liniuță, eu te iubesc.

12 răspunsuri to “în tren.”

  1. Cristina Octombrie 27, 2012 la 10:29 pm #

    mi-ar fi plăcut să fiu reflecţia ta, dar nu să stau pe locul tău şi nu lângă aşa ‘doamnă’. totuşi dacă ai reuşit să scrii asta înseamnă că n-a fost aşa aiurea şi-ai supravieţuit după traumatismul olfactiv.
    pe mine mă apucă momentele de narcisism când îmi miros hainele parfumate şi-mi dau seama că dacă aş fi el, încă aş fute una ca mine sau precum tu spui „sa facem iubire acolo unde vrem noi”
    totul îi în regulă cu tine dar nuş dacă tu eştiv ))
    îmi placi, parcă ţi-am mai spus-o. îs o posibilă victimă de alzheimer deci cu timpul te vei obişnui cu repetitivele mele complimente )

    • gingercats Octombrie 27, 2012 la 11:56 pm #

      ah, fata cu diacritice, și tu-mi placi. aș vrea să am o reflexie ca tine.

  2. Cristina Octombrie 28, 2012 la 12:52 pm #

    well we can be twins.

  3. brenciu Octombrie 28, 2012 la 3:05 pm #

    of nu mai scri de momentele de iubire sau patanu ista c mii greata.scrie ceva ce nu tine de momente de dragoste.fuck love.fu.m-am zaibit.fuuu.in rest tot bine imi plac expresiile.

  4. brr Octombrie 28, 2012 la 8:27 pm #

    baay zaibala deam sa trimitz la toti blogu tau! calmeaza-te!
    gaseste alta metoda de promovoare ca numa zaibesti lumea..
    si inca si copii fraze intregi de la alt blog (snu specific de la cine ca singura stii)

    • gingercats Octombrie 28, 2012 la 8:34 pm #

      oi tî hospodi 😀
      1. eu nu trimitem nică
      2. amuș pe tine te trimit
      3. zaibal tu, pentru că io nu copii
      noapte bună

  5. Ana Octombrie 28, 2012 la 9:15 pm #

    tu esti geniala

  6. IaUitete Octombrie 29, 2012 la 6:12 am #

    Stil futuristic:DDDDDDDDDDD

Lasă un răspuns

