vină cu mine

25 Oct

йобаный карась.

eu nu-s ciocolată și nici macăr bere, de aceea eu nu aștept să îți fiu pe plac, pentru că nici macăr ciocolata sau berea nu e pe placut tuturor. știi, fiecare om are defecte. eu beu, fumez iarbă și fac random sex, tu ești конченая.

***

eu sunt singură, tu ești singură, hai să fim singure împreună. hai să plecăm la mare pe vânt și ploaie, să ne așezăm pe nisipul umed, să deschidem un bax de bere și să ne hlizâm. să ne bată vântu-n ochi și păr, să numărăm pescărușii, hai să ne ascundem după dune și iarbă, să nu ne vadă lumea, să ne vadă numai o plajă sălbatecă, să ne vadă focul, marea, să ne vadă recepționerul de la hotel cum ne întoarcem bete și fericite la 4 in the morning și cum la 8 suntem deja la micul dejun. hai să călătorim cu trenul undeva departe, și să facem cunoștință cu străinii, iar apoi să trimitem vederi mamelor noastre și să zicem că nu le-am ascultat. hai să purtăm pulovere largi pe care e desenat cosmosul, hai să fim cosmosul. hai să dansăm în metrou dimineața, hai să ne așezăm lângă muzincanții ambulanți care cântă despre dragoste, hai să-i facem să cânte despre noi. hai să zâmbim trecătorilor, hai să mâncăm biscuiți și să bem lapte. hai să nu știm ce-i cu viața noastră. hai să ne urmcăm în primul tren care îl vedem în gară, hai să dispărem.

să nu se fi întâmplat viața, eu avea să fiu fată cuminte.

https://www.youtube.com/watch?v=4gUn9mlBOcc

13 răspunsuri to “vină cu mine”

  1. bob Octombrie 25, 2012 la 2:05 pm #

    Tu si ase esti fata cuminte 😀

  2. eu Octombrie 25, 2012 la 9:38 pm #

    arunca o privire si pe pagina mea. pare ca ne-am potrivi 😀

    • gingercats Octombrie 26, 2012 la 1:27 am #

      băi, fain, tare.
      tu mie cred că îmi placi. 😀

  3. ^___^ Februarie 23, 2013 la 1:53 pm #

    eu vreu cu tn departe…

  4. ^___^ Februarie 23, 2013 la 6:00 pm #

    ap zi unde

  5. ^___^ Februarie 23, 2013 la 6:06 pm #

    sub nori

  6. ^___^ Februarie 23, 2013 la 6:13 pm #

    in munti si sub apa

  7. ^___^ Februarie 23, 2013 la 6:30 pm #

    ar fi frumos sa fie adevarat

Lasă un răspuns

