drinking is an emotional thing

21 Oct

desfac scufița roșie, pun atent bucățica de staniol de-o parte, bag ciocolata în gură, iau în mână cana de ceai umplută până sus cu vin de casă și deschid cartea la pagina 213.

yesterday, love was such an easy game to play. Beatles, tași te rog și nu-mi strica kaifu.

afară plouă pentru a patra zi și eu, ștergând mucegaiul din colțul camerei, mi-am amintit de vară, de bere, de nopți dormite în tren, de miros de iarbă și de călătorit tare boem și pohuiesticeski. când omu nu are pe cine să urască, el începe să se urască pe dânsu. eu cred că în viața anterioară nu știu cum am ajuns să mă masturbez cu sabia lu damocle, pentru că latura mea sado-mazo începe tot mai frumușel să iasă la suprafață. nu dorm până nu termin cărțile ăstea, nu mănânc până nu te trimit de cel puțin trei ori nahui, pentru că știu că ție nahui nu-ți place. mii dor de tine dar nu am să ți-o spun pentru că eu-s femeie, și fiecare femeie deșteaptă știe că ea e proastă.

tu spui că ții dor, eu zic că se mai întâmplă, tu zici că mă iubești, eu zic că mi-i foame, tu zici că eu-s insensibilă, eu mă gândesc ce să beau diseară. iacașă. știi, poate eu și sunt insensibilă și nu-mi place să pierd timpu pe vseakie sentimentalisme, poate mie nu-mi place să stau cuprinsă cu tine patru ceasuri de trei ori pe zi, poate eu nu vreu să merg pe stradă de mână, poate tinerii și conduc lumea, când devin bătrâni, poate omu pe care îl voi iubi și omu care mă va iubi niciodată nu vor fi aceiași, poate numai după ce voi pierde totul, voi fi cu adevărat liberă să fac ce vreau, poate nu-i sens să mori cu ficatul sănătos. da poate mie pur și simplu mi-i pohui. sau poate eu am nedaibit.

tu ai observat că lucrurile pe care noi le aveam au ajuns să ne aibă pe noi?

**

îi zic colegei de etaj că aș vrea să mă urc pe un urs polar și să zbor undeva departe. ea mă întreabă de la cine am cumpărat iarba. eu ridic un deget în sus și ea bufnește în râs. jesus is not selling weed. eu mă mir cât e ea de amuzantă și mă gândesc, a vdrug, bojica, pe lângă faptul că nu există, s-ar abcuri într-o zi și ar crede că el asta îs eu. mă zaibesc pe mine oamenii, și mai ales oamenii la care cercul de interese are colțuri. cretini.

 

 

 

22 răspunsuri to “drinking is an emotional thing”

  1. cr33p Octombrie 21, 2012 la 11:52 pm #

    damocle ii fericit
    face tumbe pe pynk floyd
    si realizeaza
    ca sabia nu-i o metafora si ca fistingul inca e la moda
    si fuck him da asta chiar nu suna dubios.

    omul se uraste intai pe dansul si dupa
    daca-i destul de destept uraste si alte entitati

    a da
    romantismul nu-i overrated
    nu pentru printul spermatie si printesa ovul
    care se mangaie mirific ca niste adolescenti drogati sub clar de luna
    se scalda-n ceai si-n coldplay si alte porcarii sentimentale care au sens
    de 3 ori pe an, una dintre ele fiind
    sentimentul suprem cand
    ai
    un
    hard on.
    (echivalentul feminin era mai putin obscen si neinteresant)

    • gingercats Octombrie 22, 2012 la 12:12 am #

      părerea mea este că da.

      • cr33p Octombrie 22, 2012 la 12:21 am #

        There’s no school like the old school

      • gingercats Octombrie 22, 2012 la 12:25 am #

        școala vieții nna

      • cr33p Octombrie 22, 2012 la 12:30 am #

        You shit me not?
        Cate grade is in the happy fluffy zone?

      • gingercats Octombrie 22, 2012 la 12:43 am #

        a? de la 13-15 (berea) până la 30 (vodka)

      • cr33p Octombrie 22, 2012 la 1:21 pm #

        prea e soare la tine
        tu inca nu stai in grota care trebu.

        budha’s words
        not mine.

      • gingercats Octombrie 22, 2012 la 10:18 pm #

        încă. lască ajiunjem, budha știa ce vorbea chiar și atunci când idee nu avea ce să zică.

      • cr33p Octombrie 22, 2012 la 11:17 pm #

        multumesc
        Irina

        Pot sa-ti spun Irina?

      • gingercats Octombrie 22, 2012 la 11:20 pm #

        poți să alegi un alt nume?

  2. shtergar Ianuarie 12, 2013 la 4:45 pm #

    am citit blogu tau si mi so facut jali de tine .nu mai be atita tu matinka bei mai mult pe saptamina decit ii norma pe un an .vrei ciroza,infarct ingrosarea singelui,inimii?? iaka tu pahodu damu ai degradare si dipresie de atita baut .bautura iti maninca creierul citeoleaka si ai sa ajungi betivanka bleadi

    • gingercats Ianuarie 12, 2013 la 5:24 pm #

      ăh, nu trebui să-ți fie jale. bețivancă nu cred să ajung, hatea poate aș vrea. tu ai stat de vorbă vreodată cu vreun bețiv? da eu da. majoritatea îs oameni tare deștepți dezămăgiți în prostia din jur. asta-i ciotka.

  3. shtergar Ianuarie 12, 2013 la 5:39 pm #

    sh si amuia? prostia o fost si o sa fie n-ai face dc tu sa degradezi ca lumea ii proasta?gindestete ca daka o tii tot asa ghini nu o sa fie hatea tu singura stii ce o sa fie. redu bautura ca ciroza sh vsea huinea nu se vindeca intr-o zi

    • gingercats Ianuarie 12, 2013 la 7:44 pm #

      nu, eu degradez pentru că nu-s capabilă să evoluez, da nu din cauza băuturii. eu vaapșe ultima vreme beu rar pentru că am numa un job și money money money.

  4. shtergar Ianuarie 12, 2013 la 7:26 pm #

    sh si to zis betivanu?

    • gingercats Ianuarie 12, 2013 la 7:45 pm #

      băi tare multe. ni-o zis că tot asta-i huinea și nică nu merită nică. mediocritate, valori false, idealuri stâlcite.

  5. shtergar Ianuarie 12, 2013 la 8:09 pm #

    oricum n-ar fi redu bautura ok? Te rog….

  6. shtergar Ianuarie 12, 2013 la 8:44 pm #

    aista o fost bun (lasa-ma in pace)sau bun (o sa ma gindesc) ?

    • gingercats Ianuarie 12, 2013 la 8:49 pm #

      măi, eu-s mai simplă decât par. ăsta o fost prosta bun, de genul, da, o să beau mai puțin, ciotka că cineva fute capu de cât eu beu. cam așa.

  7. shtergar Ianuarie 12, 2013 la 9:08 pm #

    ma bucur ca iti dai seama (hug)

Lasă un răspuns

