beu deci exist

19 Oct

-russian?

-типа того, а ты русская?

-я из молдовы

-ahuieti

chestia asta cu studenții internaționali și vseotakoe e tare veselă.

жизнь удалась atunci când ai o sticlă de jagermeister și câteva cărți și simți că orice restul ar fi în plus.

e tare kruta când îmi amintesc că eu am un soulmate. așa vreau câteodată să te cuprind, pentru că simt că parcă mă cuprind pe mine.

azi e ziua de naștere a fratelui meu și el o cuprins web camera și o pupa, în timp ce eu îi ziceam că mi-i dor de el. și asta-i nu știu cum trist, pentru că el crește iar eu îmbătrânesc.

torn lapte peste cereale și-mi amintesc cum ieri noaptea stăteam pe iarba din spatele blocului și fumam iarbă, în timp ce mă uitam la stele și mângâiam mâța din poala mea. după asta o venit el și o înlocuit mâța, și se uitau stelele la noi cum fumam iarbă.

toți pleacă. la magazin, la școală ,în altă țară, sau la mă-ta. pentru totdeauna sau pe 5 minute. idee e că oamenii nu sunt făpturi logice, oamenii sunt conglomerații de sentimente, idei, rahat, prejudecăți, alocool, speranțe, frici, iubiri și dezămăgiri. și cum mărul definește apple cyder-u, fix așa și toată huineaua asta ne definește pe noi.

lumea îi mare numai la noi în cap, pentru că și lumea, de fapt, e mică și vrea să fie cuprinsă de cineva, și nu contează tigroaică sau leoaică ești, tot ai nevoie de cereale cu lapte câteodată.

mi-am găsit de lucru, am cu cine să beu, ieri am făcut muffins cu o colegă, ”let me know when you are in mood of being raped, darling”, el mi-o promis să mă învețe english slang, ascult știri și răpcik, și în general, la mine e bine.

Im well, im just not happy, cumsarspune.

dau radio mai încet pentru că nu-mi aud gândurile. ieri un nigger so apropiet de mine și șo cerut scuze că el cu pațanii lui vorbeau maturi în prezența mea. eu am ahuit și iam zis că its ok, pentru there is nothing wrong with the word ”fuck”. o zis că-i place fundu meu. неожиданно.

beau deci exist.

4 răspunsuri to “beu deci exist”

  1. Na Octombrie 19, 2012 la 8:02 pm #

    cind team intrebat dak maninci cereale ku lapte team inspirat sa skrii asta? 😀

  2. Cristina Octombrie 19, 2012 la 8:06 pm #

    mi-o fo dor să te citesc.
    ghini )

Lasă un răspuns

