miroase a vanilie și ginger beer.

14 Oct

pe mine mereu mă fascinau oamenii care au destula voință să-și ridice fundul și să plece, dacă lor ceva nu le place. cum o zis odată Exuperi, există oameni frumoși, da goi înăuntru, și pentru ei, nimeni nu ar ucide.

tu te-ai întrebat vreodată câți de tine sunt în  tine?

sau, не хуйню ли я делаю?

ție tare îți place când vremea de afară coincide cu stare de spirit, mie-mi place când starea mea de spirit coincide cu bardacu din cameră. pentru că vremea eu nu o pot controla, da camera mea o pot.

și după ce o să pun pe policioră tot gunoiul dintre cei patru pereți ai mei, oi trage un fum și m-oi urca pe o broască țestoasă rombică roz, și m-oi duce de aici. am vrut să lovesc pe alături dar nu am nimerit.

-putem face cunoștință?

-nu, pentru că mie cu tine o să-mi fie plictisitor, iar ție cu mine, непонятно.

-de ce?

-pentru că mie deja mi-i plictisitor, iar ție непонятно.

***

eu câteodată am impresia că o să răcesc de la frigul din sufletul meu, după care o să cuprind o батарейкă. nimeni nu so gândit că poate și батарейка ar vrea să se încălzească de la cineva. nimeni. it feels so good but it hurts so bad, cumsarzice.

cele mai importante lucruri de fapt nu-s lucruri, iar vechiul niciodată nu mai poate fi nou. de aceea, de fiecare dată când observ defectele lumii, eu mă duc să beu. pentru că atunci când eu beu, tu nu mai pari așa de cretin.

de fapt, oamenii se cred unii pe alții cretini, dar nimeni nu s-a văzut pe dânsu îi ceilalți, și asta de-acum nu-i de râs. nu există nimic original, vaapșe nimic, pentru că noi suntem nimic mai mult decât o adunătură de idei care ne înconjoară, un fel de combinație, ca și codurile. nimic mai mult, nimic mai puțin. unele coduri se aseamănă mai mult, altele mai puțin.

era odată un băiețel care o salvat o căprioară de la înec, după care so dus și o mâncat-o. ”нельзя” există numai pentru ce-i care întreabă.

beu ceai de pomușoare cu mentă și mă gândesc că dacă cineva, evetual, ar găsi sensul vieții, el ar trebui să se înscrie de urgență la psiholog.

***

o singură sticlă, dar atât de mult alcool. un singur suflet, dar atât de multe sentimente.

am impresia că dacă mi-aș pune sentimentele în pachețele și le-aș înveli în staniol portocaliu, aș avea cadouri pentru toți copii din africa pentru anu nou.

 

4 răspunsuri to “miroase a vanilie și ginger beer.”

  1. Nica Bargan Octombrie 14, 2012 la 6:27 pm #

    eu pe tine te iubesc ❤

    • gingercats Octombrie 14, 2012 la 6:48 pm #

      kruta. eu cred că pe tine tot. hatea tu eu nu știu știi tu sau nu cine-s eu, da eu știu 🙂

  2. Zara Tretyakova Octombrie 20, 2012 la 5:45 pm #

    These are impressive articles. Keep up the noble be successful.

Lasă un răspuns

